کد خبر : 254652
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - 11:20
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

طَبیعت‌گردی در ماه محرم جرم است؟

طی دو روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد شامگاه پنجشنبه ۲۹ تیر گروهی از گردشگران در منطقه ییلاقی و کوهستانی اوپرت در مرز استان‌های سمنان و مازندران، هدف حمله گروهی ناشناس قرار گرفته‌اند.

طَبیعت‌گردی در ماه محرم جرم است؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛  روزنامه هم‌میهن نوشت: طی دو روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد شامگاه پنجشنبه ۲۹ تیر گروهی از گردشگران در منطقه ییلاقی و کوهستانی اوپرت در مرز استان‌های سمنان و مازندران، هدف حمله گروهی ناشناس قرار گرفته‌اند.

طبق آنچه کاربران نوشته‌اند حمله‌کنندگان مجهز به سلاح گرم و شوکر بوده‌اند و گفته‌اند این حمله به‌دلیل «طبیعت‌گردی در شب سوم ماه محرم» رخ می‌دهد.

تصاویر و روایت‌هایی که از سوی چند تن از این گردشگران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد چندین نفر بر اثر این حمله که ساعت یک بامداد انجام شده دچار جراحت و کبودی شده‌اند.

بنا بر نوشته یکی از این گردشگران، یکی از افرادی که آن‌ها را کتک می‌زده، گفته: «ما با داعشی‌ها و جنگیدیم و شکست‌شان دادیم، حالا حریف شما نشویم؟»

تصاویری هم از اعزام مجروحان این واقعه با آمبولانس به بیمارستان منتشر شده است.

گردشگران همچنین تصاویری از تخریب چادرها و وسایل خود منتشر کرده‌اند.

اخبار مرتبط:
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نماد‌های خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سر، صورت و موی سر با الصاق نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است