کد خبر : 252779
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ - 22:19
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سعید عزت‌اللهی به سمت استقلال می‌رَود

جواد نکونام با سعید عزت اللهی تماس گرفته و از او خواسته است فصل آینده آبی پوش شود.

سعید عزت‌اللهی به سمت استقلال می‌رَود

به گزارش سایت خبری مدارا؛  خبرورزشی نوشت: مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به نگرانی یکی از هواداران که مدعی شد سعید عزت اللهی در حال انتقال به استقلال است، به شوخی گفت: سعید عزت‌اللهی کیه؟! ظاهرا این اظهار نظر رضا درویش موجبات رنجش سعید عزت اللهی را فراهم ساخته است.

این درحالی است که جواد نکونام با سعید عزت اللهی تماس گرفته و از او خواسته است فصل آینده آبی پوش شود. البته تمام این موارد منوط به کسب رضایت باشگاه وایله دانمارک است که سعید عزت اللهی شش ماه دیگر با این تیم قرارداد دارد.

اخبار مرتبط:
هدیه تبلیغاتی با طراحی اختصاصی، ویژگی‌ها و انواع
هدیه تبلیغاتی با طراحی اختصاصی، ویژگی‌ها و انواع

بسیاری از شرکت‌ها، مراکز اداری و تجاری بنا به اهداف مختلف میخواهند چندین هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهند. زمانی که صحبت از تبلیغ می‌شود مقصود این است که شرکت‌ها بتوانند از این طریق برند خود را بیشتر جلوه دهند و یا در مواردی تاثیری بر روی افزایش فروش داشته باشند. البته این یک مورد از کاربردهایی است که یک هدیه تبلیغاتی زیبا، با کیفیت و با ارزش دارد. می‌خواهیم ببینیم که طراحی اختصاصی و منحصر به فرد برای این هدایا چه ویژگی هایی دارد و آیا میتوان هر طرحی را که کاربران ارائه میدهند را ساخت؟ برای دریافت پاسخ این سوالات به ادامه مقاله توجه فرمائید.

محبوب ترین برند های یونیت دندانپزشکی کدام اند؟
محبوب ترین برند های یونیت دندانپزشکی کدام اند؟

در رشته دندانپزشکی اهمیت کیفیت تجهیزات پرررنگ تر از سایر شاخه های پزشکی و فعالیت های درمانی است. هر چقدر از تجهیزات باکیفیت تری در این حوزه استفاده شود، کیفیت عملکرد دندانپزشک ارتقا می یابد و فرایند درمان نتایج بهتری به همراه دارد. یونیت های دندانپزشکی یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در مطلب ها و کلینیک ها هستند. در هر کلینیک حداقل یک یونیت مجهز قرار گرفته که بیماران برای دریافت خدمات مورد نظر بر روی آن می نشینند. یونیت های دندانپزشکی از چندین برند تجاری معتبر ارائه می شوند. برای انتخاب بهترین مدل آن ها باید به برترین برندهای عرضه کننده یونیت دندانپزشکی توجه داشته باشید.

چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است