کد خبر : 249520
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ - 12:38
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

امیر قلعه‌نویی چرا نمی‌خواهد «جواد نکونام» سرمربی استقلال شَود؟/ بازی حجت کریمی با روان هواداران

برادر جواد نکونام با انتشار یک استوری، دخالت امیر قلعه‌نویی در روند انتخاب سرمربی استقلال را تایید کرد.

امیر قلعه‌نویی چرا نمی‌خواهد «جواد نکونام» سرمربی استقلال شَود؟/ بازی حجت کریمی با روان هواداران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فوتبالی نوشت: در شرایطی که از جواد نکونام به عنوان جدی‌ترین گزینه برای هدایت استقلال نام برده می‌شود، به نظر می‌رسد موانع عجیبی سد راه کاپیتان سابق تیم ملی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها قرار دارد. یکی از موانعی که فوتبالی در خبری اختصاصی به آن پرداخت، مخالفت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با انتخاب نکونام است.

خبری عجیب اما واقعی که برادر جواد نکونام هم ساعتی قبل با انتشار یک استوری آن را تایید کرد. اگر چه مهدی نکونام تنها به نوشتن این جمله یعنی “همان که جناب مایلی‌کهن گفت” بسنده کرده اما غیر مستقیم دخالت قلعه‌نویی در روند انتخاب سرمربی برای آبی‌پوشان را تایید کرده است.

محمد مایلی‌کهن در روزهای اخیر صحبت‌هایی جنجالی را علیه سرمربی تیم ملی انجام داده و مدعی شده که قلعه‌نویی در انتخاب سرمربی تیم‌های لیگ برتری نقش دارد. برای مثال مایلی‌کهن می‌گوید مهدی رحمتی با نظر شخص قلعه‌نویی سکان نساجی را در اختیار گرفته است.

ادعایی که با مهر تایید برادر نکونام که به احتمال فراوان از جزئیات روند مذاکرات برادرش با باشگاه استقلال مطلع است، جدی‌تر هم به نظر می‌رسد. گزینه محبوب قلعه‌نویی برای نیمکت استقلال رضا عنایتی است که در حال حاضر سرمربی تیم امید است و اما قلعه‌نویی در تلاش است تا او را روی نیمکت آبی‌ها هم بنشاند.

از طرفی همانطور که قبلا هم گفته بودیم و دیگر رسانه‌ها هم به این ماجراها پرداخته اند، قلعه‌نویی ارتباط خوبی با حجت‌کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال دارد و همین موضوع باعث شده تا حرف او در برای انتخاب سرمربی فصل بعد، خریدار داشته باشد. این در حالی است که هوادران استقلال چه در فضای مجازی و چه با تجمع جلوی درب باشگاه استقلال خواستار عقد قرارداد با جواد نکونام شده‌اند اما باید دید آیا نظر سرمربی تیم ملی به درخواست هزاران هوادار استقلال خواهد چربید یا نه.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است