کد خبر : 248581
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - 15:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

آصفری: دوران کدخدایی آمریکا گذشته است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مهم ترین دستاورد سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین خنثی سازی سیاست ایران هراسی آمریکایی ها و صهیونیست‌هاست و قطعا ایران منتظر آمریکایی ها برای گسترش روابط خود با دنیا نخواهد ماند.

آصفری: دوران کدخدایی آمریکا گذشته است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: محمد حسن آصفری با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین، درباره ظرفیت های موجود در این منطقه، بیان کرد: سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین قطعا می تواند در خنثی سازی تحریم ها موثر باشد و با توجه به پتانسیل های خوبی که در آمریکای لاتین وجود دارد به ویژه در حوزه معادن طلا و نیاز آنان در حوزه احداث پتروشیمی و پالایشگاه و صنایع نفتی ما می‌توانیم تعامل اقتصادی دو جانبه ای داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما می توانیم در زمینه پروژه های نفتی و غیرنفتی حتی خودروسازی همکاری خوبی با یکدیگر برقرار کنیم. مهم ترین دستاورد این توسعه روابط می تواند خنثی سازی سیاست آمریکایی ها و صهیونیست ها برای ایران هراسی و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این گسترش روابط نشان می دهد دیگر دورانی که آمریکایی ها ادعای کدخدایی کنند و سایر کشورها با اجازه آنان امور خود را پیش ببرند، گذشته است. بنظر بنده آمریکا باید از گسترش روابط ایران با آمریکای لاتین و سایر کشورها درس بگیرد و متوجه باشد که نمی تواند با منزوی کردن ایران، سطح روابط ما را با سایر کشورها کاهش دهد. آمریکایی ها می توانند با حل مشکلاتشان در قالب گفت‌وگو  از بازار اقتصادی امروز ایران استفاده کنند.

آصفری در پایان تاکید کرد: این رفتارهای آمریکایی ها بیشتر به ضرر خود آنها تمام خواهد شد و ایران منتظر آمریکایی ها برای توسعه روابط خود با دنیا نخواهد ماند.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است