کد خبر : 246656
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - 13:07
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

لایحه حجاب‌ و عفاف به مجلس رسید

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر داد که دو روز قبل؛ سه‌شنبه لایحه عفاف و حجاب تقدیم مجلس شده است.

لایحه حجاب‌ و عفاف به مجلس رسید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدمحمد حسینی با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه از نظر دولت نهایی است، اظهار کرد: این لایحه نهایی است و باید تقدیم مجلس شود که الان جلسات مجلس تعطیل شده و بعد از آغاز به کار مجدد مجلس، این لایحه تقدیم می شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین افزود: لایحه عفاف و حجاب هم روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون ها و صحن علنی مجلس بررسی شود. ما پیشنهادات خود برای اصلاح این لایحه را اعلام کرده ایم ولی میزان اختیار ما برای اصلاح این لایحه محدود است.

حسینی در پایان گفت: بعد از اینکه مجلس دوباره آغاز به کارکرد، بررسی رای اعتماد به وزیر صمت و بررسی دو لایحه عفاف و حجاب و برنامه هفتم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط:
فیاض زاهد: جمهوری‌اسلامی بزرگ‌ترین دشمن جمهوری‌اسلامی است
فیاض زاهد: جمهوری‌اسلامی بزرگ‌ترین دشمن جمهوری‌اسلامی است

از خاطرم نرفته که در زمان تشییع سردار بزرگ قاسم سلیمانی چه حال و هوایی در کشور محقق شده بود، چه تحبیب قلوبی شکل گرفته بود، چه بخش‌هایی از جامعه و چه شخصیت‌هایی (که می‌توان آنها را در صف منتقدان نظام و اپوزیسیون قرار داد) به تشییع جنازه رفتند، اما ماجرای هواپیمای اوکراینی که من آن را با واقعه چرنوبیل در شوروی تشبیه کردم به سرعت همه آن سرمایه و اعتبار به دست آمده را تا حد زیادی منکوب کرد و حسرت بزرگی را برای علاقه‌مندان ایران باقی گذارد. در نقطه مقابل شادمانی، فرح و دست‌افشانی را به دشمنان کشور هدیه داد.

ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند
ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد، آنها چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

بودجه موسسه مصباح‌یزدی در دولت رئیسی به ۴۳۷ میلیارد رسید I جزییات
بودجه موسسه مصباح‌یزدی در دولت رئیسی به ۴۳۷ میلیارد رسید I جزییات

بر اساس جداول منتشرشده از بودجه ۱۴۰۳ بودجه پیشنهادی دولت برای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان است. این رقم در لایحه بودجه سال گذشته، ۱۴۱ میلیارد تومان بوده که افزایش بیش از ۳ برابری را تجربه کرده است. البته در همان سال نیز مجلس از رقم پیشنهادی دولت فراتر رفت و بودجه ۲۶۸ میلیارد تومانی برای این موسسه تصویب کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است