کد خبر : 245849
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - 17:28
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تداوم روند کاهشی دمای هوا در اصفهان

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده خبرداد.

تداوم روند کاهشی دمای هوا در اصفهان

بهگزارش سایت خبری مدارا؛ نوید حاجی بابایی اظهار داشت: طی امروز شنبه، افزایش ابر گاهی و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری بهاری را بصورت محلی در نیمه شرق و شمال استان انتظار داریم.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه پدیده جوی خاصی در سطح استان نخواهیم داشت، افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته نیز شرایط تند باد لحظه‌ای در مناطق شرق و شمال و مرکز استان محتمل است‌.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش‌های پراکنده شبانه روز گذشته تا صبح امروز در سطح استان، گفت: بیشترین میانگین بارش از نطنز با ۱.۲ میلیمتر بوده و در ایستگاه نائین نیز چهار دهم میلیمتر بارش ثبت شده است.

حاجی بابایی با اشاره به تداوم روند کاهشی دما طی ۲۴ ساعت آینده، خاطرنشان کرد: افت دما بین یک تا ۲ درجه در ساعات پیش رو پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در ساعات آینده خواهند بود.

اخبار مرتبط:
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند
رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است