کد خبر : 242357
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ - 12:37
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد

احمدرضا احمدی شاعر و نویسنده پیشکسوت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

احمدرضا احمدی در بیمارستان بستری شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتماد آنلاین: ماهور احمدی فرزند احمدرضا احمدی شاعر، نویسنده و نقاش پیشکسوت در فضای مجازی نوشت:

احمدرضا چند روزی‌ست در آی.سی.یو بستری‌ و جایش در خانه بسیار خالی‌ست؛ اما این جای خالی، جای خالیِ یک مرد ٨٢ ساله نیست.

انگار پسرکی ۵ ساله، در خانه نیست… خانه ساکت، اتاق‌اش مرتب، ظرف‌های آب‌نبات پُر و خانه خالی از صدای پی‌درپی‌اش که بی‌وقفه می‌گوید: ماهور، شهره، ماهور، شهره…/ عشق و دعاهای همیشگی شما همراه احمدرضاست و شک نداریم معجزه‌ای خواهد شد.

اخبار مرتبط:
انتقاد شدید عضو شورای شهر از زاکانی /  شربیانی: با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهند شورا را تحقیر کنند / دستور آمده شهردارهای مناطق با اعضای مخالف با شهردار تهران، همکاری نکنند
انتقاد شدید عضو شورای شهر از زاکانی / شربیانی: با ایجاد رعب و وحشت می‌خواهند شورا را تحقیر کنند / دستور آمده شهردارهای مناطق با اعضای مخالف با شهردار تهران، همکاری نکنند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی دوره حضورم در شورا طرح «یک چالش، یک راه حل» و درنهایت «پیگیر کار مردم» را دنبال کردم؛ یکی از اساسی‌ترین دلایل بنده در این راستا توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور در جمع مردم بود که در همین راستا ۵۲ بار در جمع مردم حضور یافتم.

چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است