کد خبر : 241681
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - 20:42
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تخریب مدیران موفق بومی به نفع کیست؟

انتظار از دولت آقای رئیسی آنست که بی توجه به برخی تلاش های ناصواب، از مدیران جهادی، علمی و موفق حمایت کنند.

تخریب مدیران موفق بومی به نفع کیست؟

در روزهای اخیر برخی افراد بطور هماهنگ با انتشار مطالبی به بهانه های مختلف، برخی از مدیران بومی باتجربه و موفق را مورد هجمه قرار می دهند و بدون آنکه توجهی به شاخص های عملکردی داشته باشند منویات شخصی خود را دنبال می کنند و با انتشار مطالبی بی بنیه، قصد تضعیف مدیران بومی – همانند مدیریت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی- را دارند.

این یک واقعیت است که ما در استان خوزستان دچار برخی مشکلات مدیریتی بویژه در حوزه های خدماتی و رفاهی هستیم که مهمترین آنها وضعیت فاضلاب و خدمات شهری در شهرهای مختلف استان است که گلایه ها و انتقادات مردم را هم بدنبال داشته است و استاندار جدید نیز در تلاش برای رفع این نقایص است، اما از طرفی برخی افراد و جریانات تلاش می کنند از فضای انتقادی که در میان افکار عمومی نسبت به بخشی از فضای مدیریتی وجود داشته بهره برداری نموده و مدیران جهادی که عملکرد آنها در سال های اخیر نشان می دهد شاخص های عملکردی را بهبود بخشیده اند را مورد هجمه و تخریب قرار دهند و تخریب مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان که از شخصیت های علمی، عضو هیئت علمی و نیروهای بومی و دغدغه مند استان است در همین راستا ارزیابی می شود.

متاسفانه برخی افراد که لباس منتقدین را به تن نموده اند از آنجایی که نسبت به عملکرد نیشکر خوزستان در زمینه افزایش تولید و توسعه فناوری، مدیریت و افزایش رضایتمندی فضای پرچالش کارگری، رفع مشکلات نیشکر هفت تپه و ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت، حرف درخور توجهی ندارند و برعکس عملکردها نشانه ی موفقیت مدیران شرکت در این زمینه هاست، با بیان مطالبی سخیف سعی در حاشیه برانگیزی دارند.

واقعیت اینست که انتقاد و پرسشگری حق طبیعی همه شهروندان است اما بایستی توجه کرد خود نقد و پرسش هم از انتقاد مصون نیست. به این معنی که وقتی یک مدیر و دستگاه قرار است مورد نقد قرار گیرد باید شاخص های عملکردی و مقایسه وضع قبلی و کنونی مجموعه تحت مدیریت مورد بررسی و مطالعه و نقد قرار بگیرد نه آنکه با بیان مطالبی کلی، حاشیه ای و فاقد اهمیت، آنان را تخریب کنیم.

انتظار از دولت آقای رئیسی آنست که بی توجه به برخی تلاش های ناصواب، از مدیران جهادی، علمی و موفق حمایت کنند و اجازه ندهند با برخی فضاسازی های سیاسی که غالبا از سوی مخالفان دولت راهبری می شود، انگیزه مدیران توانمند و بومی کاهش پیدا کند.

اخبار مرتبط:
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است