کد خبر : 241465
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - 15:56
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

قیمت دلار ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / دلار در بازار آزاد از مرز ۵۵ هزارتومان گذشت

امروز نیز قیمت دلار در کانال قیمتی جدید معامله شد. در حالی که دلار در بازار آزاد در قله‌های قیمتی قرار دارد و مدام در نوسان است اما مرکز مبادله از درج قیمت جدید در سایت بازار متشکل امتناع می‌کند.

قیمت دلار ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / دلار در بازار آزاد از مرز ۵۵ هزارتومان گذشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تجارت نیوز نوشت: امروز نیز قیمت دلار با افزایش بیش از ۵۰۰ تومانی قیمت، در کانال جدید نشست. این اسکناس آمریکایی پنج روز پیاپی است که به غیر از دیروز هر روز یک کانال بالاتر نشسته است. این در حالی است که قیمت دلار و درهمِ مرکز مبادله ارز و طلا از چهارشنبه ۶ اردیبهشت تا به امروز فریز شده و تغییری نداشته است.

قیمت انواع ارز 11 اردیبهشت 1402

گفتنی است نهاد پولی کشور طی این مدت بیکار نبود و سیگنال‌هایی به بازار فرستاد. از جمله ممنوعیت تخصیص دلار به شرکت‌های واردکننده‌ای که قبل از مرحله تخصیص ارز، نسبت به خرید ارز از بازار آزاد اقدام می‌کنند. با این وجود بازار به این سیگنال‌ها جواب نداد و معامله‌گران چنین اقدامات و دستورالعمل‌هایی را بی‌اثر عنوان می‌کنند.

قیمت دلار در نرخهای مختلف

امروز اسکناس آمریکایی همچنان بر موج صعودی سوار بود. دلار یک کانال بالاتر نشست و با قیمت ۵۵ هزار و ۲۰۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار از ۶ اردیبهشت تا به امروز در کانال‌های قیمتی جدید نوسان دارد،‌ این روند به طور پیوسته در بازار آزاد حاکم است؛ اما قیمت‌ها در مرکزمبادله دلار و طلا تغییری نکرده است. تنها اسکناسی که در روزهای اخیر اندکی نوسان داشته، اسکناس و حواله یورو بوده است.

قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل با رقم ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است و دلار حواله نیز همچنان با قیمت ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است.

قیمت ارزهای موثر

با وجودی که امروز قیمت اسکناس یورو در بازار آزاد ۶۰۰ تومان افزایش داشته اما سایت بازار متشکل با رقمی پایین‌تر، قیمت این اسکناس را کشف کرده است. امروز در سایت مذکور قیمت اسکناس یورو ۳۱۷ تومان کاهش داشت و با قیمت ۴۶ هزار و ۲۹۷ تومان اعلام شد.

یوروی حواله نیز ۲۸۸ تومان ارزان شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۸۸ تومان عرضه می‌شود.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش قیمت یورو در بازار آزاد ۶۱ هزار و ۷۸ تومان معامله می‌شود.

امروز قیمت درهم با رقم ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان در بازار آزاد مبادله می‌شود. این در حالی است که صبح امروز نیز قیمت این ارز همانند روزهای گذشته با قیمتی ثابت در سایت بازار متشکل اعلام شد و تغییری نداشت. این ارز در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان درج شده. اسکناس درهم نیز در این مرکز با قیمت ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان نرخ‌گذاری شده است. قیمت دلار درهم نیز ۵۶ هزار و ۷۰۱ تومان محاسبه شد.

اخبار مرتبط:
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند
داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سیدمحمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر ببینید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است