کد خبر : 241381
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - 07:48
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

نشانه هایی از امیدواری مردم

مهدی آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز

نشانه هایی از امیدواری مردم

مهدی آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز در یادداشتی کوتاه که در صفحه مجازی خود منتشر کرد، با اشاره به سخنان اخیر وزیر کشور درباره وضعیت کلانشهر اهواز، روایت خود از وضعیت اهواز در آغاز حضور در این کلانشهر و شمه ای از فعالیت های صورت گرفته در ماههای گذشته را بیان کرد. در ادامه متن این یادداشت را می خوانیم؛

دیروز برنامه معاونت مالی اقتصادی را به شورا دادیم و امروز هم برای بررسی خرید نردبان شصت متری و سایر تجهیزات گمرک خرمشهر بودیم.
بچه های آتش نشانی از متروپل با آقای وزیر کشور کمی خودمانی شده اند و ایشان هم محبت ویژه ای دارند. پس از بازدید از پروژه های داخل شهر و افتتاح پل لشگر آباد(شهید قربانی) مفصل از مناطق حاشیه ای اهواز بازدید کردند و قول دادند که همه جوره کمک می کنند مخصوصا در مسیر وصول مطالبات مردم شهر اهواز از دستگاه‌ها.

یادم می آید روزهای اولی که آمدیم، شهر زیر نخاله و جولان سگهای ولگرد بود تقریبا هر روز به بهانه ای اعتصاب داشتیم و بعضا شبها حتی خودمان زباله های شهر را نصفه نیمه جمع می کردیم؛ شبهای حقوق برایمان از شب اول قبر سخت تر بود و اجرائیه ها بود که تیر و پی تیر حسابهایمان را سوراخ می کرد؛ نه قیر داشتیم نه تجهیزات درست و حسابی خدمات شهری و آسفالت؛ همه تجهیزات آبنماها و نورها سرقت شده بود و پروژه ها نه نیمه تعطیل که کاملا تعطیل بود؛ نه فقط بدهی بانکی که دیوان محاسبات هم‌مدعی مان بود. مترو در گیر و دار قضایی، حمل و نقل عمومی در پایین ترین سطح و خیابان‌ها

در تصرف سد معبری ها و دستفروش ها؛
این قدر کار به هم ریخته بود که بعضا آیلندها و کندروها هم در تصرف گوسفند فروشها.

با یک بارندگی بیش از پنجاه نقطه شهر زیر آب میرفت و خانه ها غرق فاضلاب؛ فضای سبز با کیفیتی نداشتیم و کمتر جایی برای تفریح مردم بود.
و بیش از صدها مساله و مشکل کوچک و بزرگ ودر صدر آن آسفالت معابر…

هم دکتر جمالی نژاد که الان معاون وزیر است و هم آقای شهردار این مسائل را روز اول برای وزیر تشریح کردند و شاید اگر بگویم ایشان بیش از ده بار به اهواز آمده اند و از نزدیک همه اینها را دیده اند گزافه نگفته ام و معمولا هم اهل تعریف و تمجید نیستند و بیشتر تذکر می دهند‌.
این بار هم شهر را دیدند و هم در جریان ریز برنامه ها و اقدامات قرار گرفتند.

ما مدعی رفع همه این مشکلات نیستیم ولی احساس می کنم آنچه آقای وزیر در مورد شهر “تمیز و مرتب ” گفتند شهری است که در مسیر آن قرار گرفته ایم و اگر ما همت کنیم و مردم هم یاری کنند با لطف خدا زودتر از آنچه که فکر می کنیم در دسترس است.

اینکه مردم به ماندن در وضع فعلی و سرعت تحولات راضی نیستند طبیعی است و البته می تواند نشان از امید به رفع مشکلات باشد.

اخبار مرتبط:
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است