کد خبر : 241163
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - 13:40
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان خبر داد.

افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابراهیم مطلبی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: علت‌یابی یکی از اقدامات بسیار مهم و ضروری در روند بررسی حریق است که تاکنون با تلاش کارشناسان و متخصصان برجسته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به صورت دقیق انجام می‌شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: به دلیل اهمیت علت‌یابی حریق بر آن شدیم نسبت به راه اندازی آزمایشگاه علت‌یابی حریق در اصفهان اقدام کنیم تا از این پس روند علت‌یابی علمی و دقیق‌تر از قبل انجام شود.

مطلبی با بیان اینکه این طرح با مشارکت اساتید برجسته دانشگاه اصفهان انجام شده است، گفت: در حال حاضر شاهد افتتاح آزمایشگاه علت‌یابی در اصفهان هستیم که نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: همایش دو روزه مدیران سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا روز ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

مطلبی خاطرنشان کرد: در این مراسم محمدفرید لطیفی مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری و دبیر ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی نجفی رییس کمیسیون معاونین محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلانشهرهای کشور و جمعی از مدیران ارشد شهرداری اصفهان حضور دارند.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است