کد خبر : 239895
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - 11:05
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

احزاب سیاسی اصفهان سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند

استاندار اصفهان گفت: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به مردم برسد. از این رو احزاب و تشکل‌های سیاسی سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند.

احزاب سیاسی اصفهان سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان اظهار داشت: در این جلسه پنج نفر از تشکل‌های مستقل، شش نفر از اصولگرایان و پنج نفر از اصلاح طلبان فرصت صحبت پیدا کردند.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: جلسات ایام ماه مبارک رمضان را از بابت نگاه و رویکردی که در دولت وجود دارد تشکیل می‌دهیم. در نخستین روزهای آغاز فعالیت خود را در استانداری اصفهان، نشستی را با حضور دانشجویان استان برگزار کردیم و با اعلام نظر دانشجویان متوجه شدیم پس از ۹ سال اولین جلسه گفتگو محور میان استاندار و دانشجویان برگزار شده است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: از آن تاریخ تاکنون پنج جلسه با حضور نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان، چهار نشست با حضور علما و فضلای استان، دو جلسه با کارگران شریف استان، چهار جلسه با دانش آموزان و جلسات مستمری را با فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این ارتباط مستمر با اقشار مختلف به نگاه راهبردی دولت با آحاد مردم باز می‌گردد. در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۱۳ جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و بیش از ۶۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کنیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در استان از رتبه ۲۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۵ رسیده، اظهار داشت: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: احزاب بعنوان تأثیرگذاران در جامعه سفیر خبرهای امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به سفرهای شهرستانی، گفت: در هر سفر شهرستانی مشکلات احصا و با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، فعالان اقتصادی، صنعتی و … دیدار و گفتگو می‌شود تا در نهایت دغدغه‌ها در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان و تبدیل به مصوبات لازم الاجرا شود.

وی متذکر شد: خادمان مردم در همه شرایط خود را موظف می‌دانند تا در صحنه و میدان خدمتگزاری حاضر باشند. هنگام بارش شدید برف و باران در استان، شخصاً به برخی شهرستان‌ها سرکشی کردم. معاونین نیز به طور همزمان در شهرستان‌ها و کنار مردم بودند تا از روند اجرای کار و بازگشایی مسیرها اطمینان خاطر پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تغییر رویکردها می‌تواند منشأ امیدآفرینی و دلگرمی مردم باشد. در یک سال اخیر پروژه‌های زمین مانده و مشکلات چندین ساله مردم از جمله دهکده لجستیک، پروژه‌های علی‌آباد کلنگان، شهیدکشوری، بهارستان و شاهین شهر پس از سال‌ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد.

وی اظهار کرد: استانداری اصفهان آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادات احزاب و گروه‌های سیاسی است و درصدد هستیم این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی مادام حفظ شود.

اخبار مرتبط:
نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود

رییس انجمن هسته‌ای ایران گفت: نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در حاشیه نخستین کنفرانس بین المللی علوم وفنون هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود.

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه هم کف سقوط کرد.

فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲
فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت:فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار،عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی-پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است