کد خبر : 239579
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - 12:02
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با تبریک ۲۹ فروردین روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را مایه غرور و عزت ایران اسلامی توصیف کرد.

ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش را به همه غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

به نوشته مهر؛ «درود خدا بر ارتشیان غیوری که به ندای آسمانی پیشوا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران لبیک گفته و هم صدا با ملت در براندازی رژیم ستمشاهی نقش مؤثری ایفا کردند، درود بر دلاور مردان جان برکفی که زیر پرچم ولایت در دفاع از نظام مقدس جهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران اسلامی در جای جای این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.

درود بر مردان خدایی که میراث دار خون شهیدانند، درود بر برادران و هم رزمان ارتشی که سال هاست دست در دست سایر نیروهای مسلح به پیش می‌روند و از خنکای تلاششان، نیسم عدالت همواره بر ساحت بلند میهن عزیزمان می ورزد.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشادت‌های غیور مران ارتش کفر ستیز اسلام را که مسئولیت خطیر حراست و پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی برعهده داشته و موفق به سرکوب تجاوزگران شدند و امروز نیز با اقتدار و صلابت خود در عرصه خودکفایی دفاعی مایه غرور و عزت ملی ایران اسلامی را فراهم کردند.

اینجانب ۲۹ فروردین سالروز نامگذاری این روز به نام روز ارتش جمهوری اسلامی از سوی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به تمام غیور مردان ارتش به ویژه خدمت فرمانده و کارکنان مخلص و ولایی مجموعه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و از خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون ارتشیان عزیز را در خدمت به نظام مقدس جهوری اسلامی در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت دارم.»

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان

اصفهان- رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از رفع ۴۸ نقطه از نقاط پرتصادف جاده‌های استان تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است