کد خبر : 238327
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ - 12:55
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

«جنگ جهانی سوم» هَم لو رفت

نسخه قاچاق فیلم هومن سیدی هم لو رفت.

«جنگ جهانی سوم» هَم لو رفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتمادآنلاین نوشت: پس از انتشار نسخه قاچاق فیلم جنجالی برادران لیلا، حالا هم ویدئوی فیلم جنگ جهانی سوم ساخته هومن سیدی در فضای مجازی در حال پخش

است. جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی است. محسن تنابنده در نقش اصلی، در کنار مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی و مرتضی خانجانی در این فیلم

ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه‌ی داستان فیلم به این شرح است:

شکیب یک کارگر روزمزد بی‌خانمان است که همسر و تنها فرزندش را در زلزله از دست داده و طی چند سال گذشته، با یک زن کر و لال به نام لادن رابطه برقرار کرده است. جایی که او در آن کار می‌کند تبدیل به لوکیشن فیلم‌برداری فیلمی درباره‌ی جنایات هیتلر در جنگ جهانی می‌شود. حالا بعد از سال‌ها بدبختی‌ و مشکلات، به او یک نقش سینمایی، خانه و فرصتی داده شده است تا زندگی‌اش را زیر و رو کند. وقتی لادن از این موضوع مطلع می‌شود، به محل کارش می‌آید و درخواست کمک می‌کند. نقشه‌ی شکیب برای مخفی کردن او به طرز غم‌انگیزی اشتباه پیش می‌رود و شرایط خوب پیش رویش که نوید یک عمر زندگی بی‌دغدغه را می‌داد یکباره به آواری از بدبختی‌های تازه تبدیل می‌شود.

اخبار مرتبط:
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است