کد خبر : 236792
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - 11:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

انهدام باند سارقان میلیاردی منزل مسکونی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند 3 نفره سارقان سابقه‌دار منزل و کشف بیش از 40 میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد.

انهدام باند سارقان میلیاردی منزل مسکونی در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: با تلاش و اقدامات شبانه‌روزی همکاران بنده در پلیس آگاهی استان اعضای ۳ نفره این باند که همگی دارای سوابق متعدد سرقت هستند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از ۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

میرحیدری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرده‌اند که با توجه سابقه‌دار بودن این افراد و تکرار جرم قطعاً مسؤولان قضائی در تشدید برخورد با این افراد اقدام خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مصمم هستیم که در ارتباط با کنترل سارقانی که در سطح استان فعال هستند چه سارقان در حرکت که از خارج از استان وارد استان ما می‌شوند و چه سارقان سابقه‌داری که داخل استان هستند با طرحی که به صورت مشترک با دستگاه قضایی دنبال می‌کنیم نسبت به شناسایی، دستگیری و تحویل آن‌ها به مرجع قضایی اقدام کنیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به منازل کلیدی که به راحتی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و پناهگاهی برای سارقان و مجرمان می‌شود اشاره کرد و گفت: از مالکان منازل و مشاوران املاک می‌خواهیم در صورت مراجعه افراد جوان و کسانی که به صورت مجردی و بدون خانواده‌هایشان جهت اجاره ملک به صورت موقت و کوتاه مدت مراجعه می‌کنند، دقت بیشتری داشته باشند و حتماً مشخصات آن‌ها را ثبت کنند چرا که در صورت وقوع جرمی توسط این افراد، مالک و فردی که ملک را اجاره داده است نیز به عنوان شریک جرم به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

میرحیدری خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند به خصوص در ایام نوروز چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل کرده و همسایگان مورد اعتماد خودشان را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع سازند همچنین افرادی که در ایام نوروز قصد اسباب‌کشی دارند نیز قبل از هر اقدامی با ارائه لیست وسایل نسبت به اخذ مجوز از کلانتری محل خود اقدام تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشوند.

اخبار مرتبط:
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید
مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزايش کلاهبرداري به روش اسکيمر در روزهاي پاياني سال به شهروندان هشدار داد.

تأیید صحت انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابیه استان اصفهان
تأیید صحت انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابیه استان اصفهان

سخنگوی شورای نگهبان آخرین وضعیت بررسی صحت انتخابات درحوزه‌های انتخابیه استان اصفهان را اعلام کرد‌.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است