کد خبر : 235575
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - 11:04
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

شورش حزب کومله علیه دبیرکلش/ امضای «عبدالله مهتدی» پای منشور رضاپهلوی هیچ ربطی به «کومله» ندارد

در سلسله اختلاف‌های جریان‌های مخالف نظام بر سر منشور ادعایی خود، کمیته مرکزی حزب کومله، اعلام کرد که امضای مهتدی به عنوان دبیرکل کومله در پای این منشور، هیچ‌گونه ربطی به کومله ندارد!

شورش حزب کومله علیه دبیرکلش/ امضای «عبدالله مهتدی» پای منشور رضاپهلوی هیچ ربطی به «کومله» ندارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایران نوشت: در سلسله اختلاف‌های جریان‌های مخالف نظام بر سر منشور ادعایی خود، کمیته مرکزی حزب کومله، اعلام کرد که امضای مهتدی به عنوان دبیرکل کومله در پای این منشور، هیچ‌گونه ربطی به کومله ندارد!

شورش گروهک کومله علیه دبیرکل خود پس از آن صورت گرفت که مهتدی این منشور را یک گام بسیار مثبت رو به جلو توصیف کرده بود. اما کمیته مرکزی این گروهک، در اطلاعیه‌ای با عنوان «در رد منشور رضا پهلوی و هوادارانش» این منشور را «بیانیه‌ای کم‌مایه» خواند که «نشان‌دهنده توافقات سوداگرانه و نان قرض دادنِ فرصت‌طلبانه‌ امضاکنندگانِ آن به همدیگر» است.

در ادامه اعلام شده که کمیته مرکزی این گروهک ضمن رد این منشور، «اعلام می‌کند که امضای آقای عبدالله مهتدی به عنوان دبیرکلی که با نام کومله فعالیت می‌کند در پای این منشور، هیچ‌گونه ربطی به کومله و سیاست‌های آن ندارد.»

اخبار مرتبط:
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ الکترونیک تا پایان سال ۱۴۰۴ به طور منظم و بدون وقفه به ۷ دهک جامعه خبر داد.

بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند
بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند

بهروز بهزادی نوشت: برنامه رفع حصر در دستور کار حسن روحانی رییس‌جمهور پیشین نیز بود ولی مسعود پزشکیان با برنامه وفاق کشور توانست این قدم بزرگ را در کشور بردارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از دوربین‌ها در جاده‌ها کارایی لازم را ندارند و حدود ۵۰ درصد آنها نیاز به کالیبراسیون و اصلاح دارند. موضوع حوادث و تلفات جاده‌ای یکی از مسائل حیاتی است. در کشور‌های مختلف برای کاهش تصادفات جاده‌ای، برنامه‌های مشخصی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است