کد خبر : 235412
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - 11:36
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

۹۹ درصد؛ «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود

امیر قلعه نویی سرمربی شناخته شده فوتبال ایران و پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر (با پنج قهرمانی با استقلال و سپاهان) حالا در آستانه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران است.

۹۹ درصد؛ «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فوتبالی نوشت: در حالیکه همه منتظر بودند فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود، اما او با فدراسیون فوتبال اکوادور به توافق رسید تا شانس امیرقلعه نویی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بیشتر و بیشتر شود.

امیر قلعه نویی سرمربی شناخته شده فوتبال ایران و پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر (با پنج قهرمانی با استقلال و سپاهان) حالا در آستانه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران است.

قلعه نویی که در کنار سانچز و مونتلا، تنها گزینه ایرانی سه بخت اصلی سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران بود که پس از توافق سانچز با اکوادور و پاسخ منفی قابل پیش بینی مونتلا (به خاطر داشتن تیم) حالا بیشترین بخت را برای سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران دارد. ظاهرا سانچر به دلایل مالی و بندهای مربوط به مدت زمان قرارداد، در حالیکه خیلی به فدراسیون فوتبال ایران نزدیک شده بود، از پذیرش سرمربیگری ایران انصراف داد.

امروز قرار بود که نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شود، اما این اتفاق نیفتاد و حالا خبرهای تایید شده و گمانه زنی ها حاکی از آن است که پس پایان بازی فولاد – استقلال در اهواز و البته بازی گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان، نام امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال گزینه های ایرانی قطعی زیادی هم نداشت و همه به نام قلعه نویی رسیده اند تا او در نهایت پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بنشیند.

امیرقلعه نویی که در سالهای گذشته فراز و نشیب های زیادی در فوتبال ایران داشته، پس از سرمربیگری در تیمهای لیگ برتری مختلف از استقلال گرفته تا سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و گل گهرسیرجان، با کوله باری از تجربه روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خواهد نشست تا در جام ملتهای آسیا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

اگر امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شود، برای دومین بار است که سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده خواهد گرفت. اولین امیرقلعه نویی در سال ۲۰۰۷ سرمربی تیم ملی در جام ملتهای آسیا بود که در مالزی برگزار می شد که تیم ملی در بازی یک چهارم نهایی و در ضربات پنالتی بازی را به کره جنوبی باخت.

قلعه نویی در همه این سالها، به نوعی دوست داشت که دوباره سرمربی تیم ملی شود و ناکامی جام ملتهای ۲۰۰۷ را جبران کند و حالا این اتفاق در آستانه رخ دادن است.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است