کد خبر : 235381
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - 06:46
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

موضوع فرونشست بصورت ویژه در سطح ملی پیگیری می شود

استاندار اصفهان گفت: درباره چالش بزرگ استان یعنی فرونشست از رئیس قوه قضائیه درخواست شد که این مساله را به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار قرار دهند و ایشان نیز این قول را دادند که بصورت ویژه در سطح ملی پیگیری شود.

موضوع فرونشست بصورت ویژه در سطح ملی پیگیری می شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی در نشست بازآفرینی شهری با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به اصفهان افزود: همچنین طرح های تأمین آب استان و برنامه هایی که در این حوزه وجود دارد به رئیس قوه قضائیه ارائه شد و از ایشان درخواست شد که به خاطر اینکه بعضی از این مسائل جنبه های حقوقی و قانونی دارد، ایشان پشتیبانی کنند و قرار شد آن چیزی که حق و عدالت است اتفاق بیافتد.

به نوشته ایرنا؛ وی اظهار داشت: در دیدار با اقشار مختلف مردم استان فضایی فراهم شد که مسوولان و نمایندگان اقشار مردم از حوزه های مختلف صحبت هایی با رئیس قوه داشتند و مطالباتی را چه از مجموعه حاکمیت نظام و چه دستگاه قضایی در استان و در کشور مطرح کردند.

مرتضوی اظهار کرد: جلساتی نیز با حضور خیرین و کارکنان دستگاه قضا و جلسه ای را با شورای اداری و مدیران استان داشتیم که در آن جلسه درباره مشکلات آب استان با رئیس قوه قضائیه صحبت و مسائل موجود تبیین شد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در جلسه شورای اداری در بخش آب با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری صحبت هایی شد و مشکلات و مسائلی که در این زمینه وجود دارد بیان شد.

وی افزود: در حوزه آلودگی هوا و منشا آن که یکی از آنها سوختن مازوت در نیروگاه شهید محمد منتظری در برهه هایی از سال است، گزارش هایی به رئیس دستگاه قضا ارائه شد.
استاندار اضافه کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استان هم در حوزه مباحث اقتصادی و بانکی که در استان و کشور وجود دارد صحبت کرد و مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز بیان شد و در مجموع یک نگاه جامعی از مسائل عمده استان به رئیس قوه قضائیه منتقل شد.

وی تصریح کرد: در ساعات پایانی شب نیز همه معاونان قوه قضائیه به استان مراجعه کردند و جلسه شورای عالی قضایی کشور و شورای دستگاه قضایی استان تشکیل شد و گزارشی از بازدیدها و ارزیابی های معاونان از سراسر استان مطرح شد که منجر به اتخاذ تصمیمات خوبی بمنظور تقویت این حوزه ها در استان گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: این نکته برای ما بسیار مهم بود که درباره پروژه های پیشران استان سعی کردیم که تصمیمات خوبی را بگیریم و رئیس دستگاه قضا نیز قول مساعدت و کمک دادند که یکی از آنها پروژه قطار سریع السیر است.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است