کد خبر : 235357
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - 10:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استقرار گروه‌های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی در ورودی‌ شهرهای اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هماهنگی‌های لازم جهت استقرار گروه‌های خدمات‌رسان در ورودی شهرها و کنترل قیمت‌های بلیت و خدمات انجام شده است.

استقرار گروه‌های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی در ورودی‌ شهرهای اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به مجموعه اقدامات بعمل آمده در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ توسط دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساماندهی امداد خودروی جاده‌ای و ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در محورهای پر تردد ۳۰ کیلومتری شهرها که بیشترین تصادفات را دارند، اقدامات و هماهنگی‌های لازم در استان اصفهان بعمل آمده است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در این رابطه با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده هم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و هم سایر دستگاه‌های مرتبط، گروه‌هایی در ورودی شهرها مستقر شدند.

قاری‌قرآن بیان کرد: با توجه به تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی و تمهیداتی در سطح استان اصفهان برای مسافرانی که به لحاظ شرعی امکان روزه‌داری را ندارند در نظرگرفته شده و همچنین در ورودی‌های شهرها، ایستگاه‌های راه آهن، فرودگاه و پایانه‌ها به این موضوع توجه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، با دستگاه‌های مرتبط در کنترل قیمت‌ها هماهنگی شد تا در محدوده‌هایی که مستقیم در ارتباط با راه و شهرسازی هستند، اعم از بلیت و خدمات مرتبط، قیمت‌ها کنترل شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر شورای هماهنگی راه و شهرسازی در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مردم شایسته بهترین خدمت‌رسانی‌ها هستند در این راستا هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در استان اصفهان انجام شده تا در ایام نوروز ۱۴۰۲ این خدمت‌رسانی به بهترین شکل و در راستای آسایش افراد انجام شود.

اخبار مرتبط:
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است