کد خبر : 235045
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - 16:19
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

مهدی چمران: این مجوز را داریم که تا ۴۸ درصد قیمت کرایه‌ها را افزایش دهیم

رییس شورای شهر تهران در تشریح افزایش نرخ کرایه‌ها در سال آینده گفت: فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم؛ اما بنای ما این مسئله نیست چرا که در سایر بهای خدمات که در جلسات قبلی شورای شهر به تصویب رسید ما برخی از بهای خدمات را حداکثر ۵ درصد افزایش دادیم.

مهدی چمران: این مجوز را داریم که تا ۴۸ درصد قیمت کرایه‌ها را افزایش دهیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: مهدی چمران در حاشیه یکصدوسی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با لایحه تعیین نرخ کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس در سال اینده گفت: بررسی این لایحه در کمیسیون مربوطه در دست بررسی است و قاعدتا تا پایان سال جاری باید کرایه‌های سال جاری مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در خصوص کرایه‌ها، افزایش ۴۰ درصدی در نظر گرفته شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ گفت: به هر ترتیب فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم، اما بنای ما این مسئله نیست؛ چرا که در سایر بهای خدمات که در جلسات قبلی شورای شهر به تصویب رسید ما برخی از بهای خدمات را حداکثر ۵ درصد افزایش دادیم.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره مشکلات معارضین فرآیند احداث امتداد بزرگراه یادگار امام گفت: مشکلات معارضین سه مجموعه از جمله وزارت دفاع، ارتش و آموزش و پرورش وجود دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر کمک کنند که این موارد و مشکلات حل و بزرگراه به نتیجه برسد.

چمران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سرانجام پل حافظ برای سال آینده جمع‌آوری خواهد شد یا خیر؟ گفت: این موضوع البته به این بستگی دارد که ما ابتدا زیرگذری در مسیر این پل احداث کنیم و خودرو‌ها در خیابان طالقانی به زیرگذر بروند و در خصوص اینکه این پل در نوروز جمع‌آوری شود به نظر بنده ممکن نیست؛ چرا که ابتدا باید زیرگذر احداث شود.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است