کد خبر : 234893
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - 06:16
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

راه‌اندازی بازی‌های ساحلی در پارک جزیره اهواز/ آخرین وضعیت پارک‌های بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان آخرین وضعیت پارک‌های بانوان اهواز را تشریح کرد.

راه‌اندازی بازی‌های ساحلی در پارک جزیره اهواز/ آخرین وضعیت پارک‌های بانوان

حمید بنی‌تمیم در مجمع سالانه هیات ورزش‌های همگانی خوزستان که با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبیعتاً ورزش همگانی جزو اولویت‌های کاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قرار دارد و توانسته‌ایم حداقل اعتبارات و امکانات را در طول سال برای این هیات در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: جشنواره‌های مختلف ورزشی، پیاده‌روی‌ها و رقابت‌های ورزشی خوبی توسط این هیات در طول سال انجام شد و هیات خوزستان عملکرد نسبتاً قابل قبولی داشته است اما این شرایط مورد مطلوب ما نیست و قطعاً تلاش می‌کنیم ضمن حفظ وضعیت موجود از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای اینکه مردم بتوانند با هزینه کمتر فعالیت ورزشی داشته باشند استفاده کنیم که در این راستا انجام فعالیت‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و نیز بازگشایی اماکن ورزشی دستگاه‌ها، مورد توجه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به این سؤال که با توجه به بالابودن انتظارات در زمینه کمک شهرداری به ترویج ورزش همگانی، این دستگاه چقدر توانسته به این اداره‌کل کمک کند؟ گفت: شهرداری اهواز با توجه به رویدادهایی که در سه، چهار ماه اخیر برگزار کرده، من فکر می‌کنم اقدامات قابل توجهی انجام داده است. البته فکر می‌کنم اقداماتی چون ساماندهی پارک بانوان در اهواز و پارک جزیره جهت راه‌اندازی بازی‌های ساحلی باید انجام شود و در این زمینه می‌طلبد ما و شهرداری نیز تلاش‌های مجدانه‌تری داشته باشیم تا این امکانات و منابع زودتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مشکل نور پارک بانوان اهواز در منطقه زویه حل شد و هنوز راه‌اندازی پارک بانوان در منطقه گلستان اهواز باقی مانده است و جزو مصوبات ما بوده و در دستور کار قرار دارد و امیدوارم با کمک استانداری خوزستان مشکلات مربوطه حل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است