کد خبر : 234853
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - 09:43
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس سازمان بازرسی کل کشور:مدیران پرتلاش تشویق می شوند

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مدیران پرتلاش را تشویق می کنیم گفت:این مدیران حتی اگر لغزش کوچک سهوی هم داشته باشند در مقایسه با مدیری که هیچ فعالیتی نداشته و تنها وقتش را به بطالت می گذراند اما کارنامه سفیدی دارد، ارجحت داشته و باید تشویق شوند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور:مدیران پرتلاش تشویق می شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «ذبیح الله خداییان» در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود:گاهی لغزش کوچکی از طرف فرد مسئول رخ می دهد که ممکن است سهوی بوده و یا برای پیشبرد امور انجام شده باشد،اگر دستگاه های نظارتی تنها بر این نقطه ضعف تمرکز کرده و نقاط قوت را ملاحظه نکنند همین مدیر باانگیزه فعال، بی انگیزه می شود.

به نوشته ایرنا؛ وی اظهار کرد:وظیفه دستگاه نظارتی این است که چشم بینا باشد و نقاط ضعف و قوت را با هم بررسی کرده بر این اساس اظهار نظر کند،دستگاه نظارتی باید در بررسی های خود مدیران فعال و پاکدست را شناسایی کرده و تشویق کند.

خداییان بیان کرد:پیشگیری مقدم بر درمان است و اگر زمینه انحراف وجود داشته باشد، قبل از تحقق آن هشدار لازم به مسئول داده شود چون پیشگیری کم هزینه تر از برخورد است و باید در دستور کار دستگاه های نظارتی باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد:مسئولان در هر منطقه کشور باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری تشویق کنند،اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران پیروز شویم راه آن حمایت از سرمایه گذاری است.

وی گفت:دولت نمی تواند در بخش خصوصی کارخانه و شرکت ایجاد کند،بخش خصوصی باید با حمایت مسئولان دولتی وارد میدان شده و زمینه سرمایه گذاری برایش فراهم شود.

خداییان گفت:اگر دستگاه های دولتی ازجمله تامین اجتماعی،برق،آب،مالیات نگاهش به سرمایه گذار صرفا اخد مالیات و وصول طلب باشد، انگیزه لازم برای سرمایه گذار از بین می رود و کارگران آن مجموعه بیکار می شوند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:اعضای شورای تامین در هر شهرستان نباید به هیچ دستگاهی اجازه دهند تا برای وصول طلب خود یک واحد اقتصادی را تعطیل کند،باید ببینیم این واحد اقتصادی به چه دلیل توان پرداخت بدهی اش را نداشته است.

خداییان گفت:فعالان اقتصادی کشور به دلیل شرایط تحریم زیر فشار هستند،برای وارد کردن یک قطعه با مشکلات فراوان مواجه اند و اگر مسئولان هم فشار مضاعف بر فعالان اقتصادی وارد کنند کارگران بیکار شده و مشکلات اجتماعی و ناامنی ایجاد می شود.

وی افزود:مسئولان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و ترکیبی هستند و باید به بنگاه های اقتصادی کمک کنیم،مقام معظم رهبری برای چندین سال شعار کشور را در رابطه با مسائل اقتصادی انتخاب می کنند،معظم له به مسئولان تذکر می دهند که امروز مهم ترین مشکل جامعه اقتصاد است.

وی اظهار کرد:همه مسئولان باید دغدغه معیشت و اشتغال مردم را داشته باشند،سازمان بازرسی کل کشور طبق قانون ناظر بر اجرای دقیق قوانین است و همکاران ما در استان اصفهان باید بر نحوه عملکرد مسئولان نظارت کنند و اگر مسئولی به وظیفه اش در قبال مردم عمل نکند باید با وی برخورد شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:امروز هر کدام از ما مسئولان نسبت به این مردم تکلیف داریم،حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند مسئولیت امانت بر گردن انسان است و باید به وظیفه خود به درستی عمل کنیم و در کارها جدیت داشته باشیم.

خداییان گفت:هدف رئیس قوه قضائیه در سفرهای استانی دیدار مستقیم با مردم است تا مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رفع آنها پیگیری لازم انجام شود.

وی اظهار کرد:برخی از مشکلات مردم مربوط به امور قضائی و برخی از مشکلات از وظایف قوه قضائیه نبوده اما باید پیگیری شده و توسط دیگر دستگاه ها اجرا شود،پیگیری بخشی از مشکلات شهرستان ها بر عهده سازمان بازرسی کل کشور است تا اگر طرحی نیمه تمام مانده و اجرایی نشده، این سازمان پیگیر دلیل اجرایی نشدن طرح باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:با توجه به نظارتی که سازمان بازرسی بر همه دستگاه ها دارد،بازرس های کل این سازمان مشکلات مردم را در شهرستان ها پیگیری می کنند.

خداییان در بخش دیگری از سخنانش افزود:دشمنان نظام بعد از اینکه همه توطئه های خود را علیه نظام بکاربرده و ناکام ماندند امروز با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران وارد صحنه شده اما همواره با حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شده اند.

وی اظهار کرد: بعد از اغتشاشات اخیر ،حضور پرشور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم و اقشار مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:ما خدمتگزار مردم هستیم،مردم همواره در طرفداری از نظام و انقلاب به تکلیف خود عمل کردند و در دوران جنگ با حضور خود در جبهه دشمن را شکست دادند ، خدمت به این مردم شریف وظیفه ماست.

خداییان افزود:امروز توفیق حضور در گلزار شهدای شهر کاشان نصیبم شد،چهار جوان از یک خانواده برای دفاع از نظام و انقلاب در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمدند و عشق مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه است که یک خانواده همه دارایی خود را برای حفظ آن تقدیم می کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در راستای اجرای جهاد تبیین ضرورت دارد،دشمن نقاط ضعف ها را برجسته می کند و ما باید اقدامات مفید خود را به اطلاع مردم برسانیم و فرزندان ما از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی مطلع شوند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط:
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند
رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است