کد خبر : 234398
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - 23:19
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

محور مواصلاتی علویجه – پلیس‌راه اصفهان-تهران افتتاح شد

در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، ۵ کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان - تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور افتتاح شد.

محور مواصلاتی علویجه – پلیس‌راه اصفهان-تهران افتتاح شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پنج کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان- تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور عصر شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی به دستور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، توسط علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افتتاح شد.

به نوشته مهر؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: محور علویجه پلیس راه اصفهان تهران یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد است که از مقطع روبروی پلیس راه اصفهان تهران منشعب و تا شهر دهق ادامه دارد و از شهر دهق نیز دسترسی به شهرستان‌های گلپایگان و نجف آباد امکان پذیر است.

علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه عملیات احداث باند دوم این محور با هدف رفع نقاط حادثه خیز و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در این مسیر انجام پذیرفته است، افزود: طول کل محور ۴۱ کیلومتر است که عملیات اجرایی آن انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در خصوص مشخصات فنی این بخش از پروژه (پنج کیلومتر راهسازی انتهای مسیر به همراه دو دستگاه تقاطع غیر همسطح) که با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد، ابراز داشت: اقدامات انجام شده و احجام فنی به کار رفته شامل شامل ۲۴ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۱۸ هزار و ۷۵۰ مترمکعب زیراساس و اساس، شش هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۱۳۶ تن آرماتوربندی، ۱۰ هزار و ۴۴۰ تن آسفالت گرم و ۴۸ هزار کیلوگرم تک کت و پریمکت بوده است.

وی با بیان اینکه ارتقا و ایمن‌سازی راه‌ها از اهداف و برنامه‌های اصلی راه و شهرسازی است گفت: با افتتاح این پروژه ۲ بانده، ضمن حذف تصادفات رخ به رخ در این مسیر، یکی از محورهای مواصلاتی پرخطر استان، ایمن‌سازی شد.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است