کد خبر : 234184
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - 18:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است/ لزوم برخورد با اخلال‌گران بازار ارز و نظام اقتصادی

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است، گفت: شکر حضور مردم در مقاطع گوناگون انقلاب به این است که حاکمان با خدمت بیشتر، برای حل مشکل مردم تلاش کنند.

گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است/ لزوم برخورد با اخلال‌گران بازار ارز و نظام اقتصادی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: شب نیمه شعبان اعمال ویژه‌ای دارد که نباید از آن غافل شویم، در زمان غیبت امام زمان (عج) افراد امام خود را نمی‌بینند اما با توصیه‌های ایشان به قله کمال می‌رسند، این افراد دیرتر به نتیجه می‌رسند اما پیامبر دوست دارند، این افراد را ببینند.

به نوشته فارس؛ مهدوی گفت: داشتن روح زنده، انقلاب باطنی و روحی، رفع غفلت‌ها، آرامش و تلاش برای تبدیل شدن به یاران امام زمان (عج) از فواید ارتباط یادی و دیداری با امام زمان (عج) است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این‌که استکبار جهانی همیشه به دنبال نابود کردن دین الهی است، عنوان کرد: نگاه ما به پیشرفت علمی و اقتدار است اما دشمن دنبال تثبیت کدخدایی خودش و غارت اموال مردم است؛ اسلام و مسلمانان سودای جنگ ندارند و دشمن به دنبال اهداف شوم خودش است.

وی خاطرنشان کرد:مردم با حضور پرشور در ۲۲ بهمن دوستان را امیدوار و دشمن را ناامید کردند و نشان دادند دست از آرمان و اهداف انقلاب برنخواهند داشت، حضور مردم در صحنه‌های مختلف معنا دارد اما مسؤولان توجه کنند که این حضور به این معنی نیست که مردم سختی و شکایت ندارند.

مهدوی با بیان این‌که گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است، گفت: شکر حضور مردم در مقاطع گوناگون انقلاب به این است که حاکمان خدمت بیشتری کنند، مسؤولان مشکل مردم را حل کنند، باید تلاش شود اقتصاد ایران از دلارزدگی خارج شود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: خارج کردن واسطه‌های دلال و برخورد جدی با اخلال‌گران بازار ارز و نظام اقتصادی از وظایف دولت و حکومت است.

وی افزود: استکبار جهانی که با فشارهای زیاد و با نقشه‌های گوناگون فعالیت می‌کند، بداند ملت راه مقاومت را با عزم و اراده جدی انتخاب کرده است و سیطره استکبار جهانی را نخواهد پذیرفت.

آیت‌الله مهدوی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان تصریح کرد: پیامبر در ماه شعبان روزها را روزه بودند و شب‌ها را به عبادت می‌پرداختند و امیدواریم با پیروی از روش پیامبر به شفاعت ایشان دست پیدا کنیم زیرا شفاعت پیامبر نزد خداوند پذیرفته است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: شایسته است جامعه اسلامی در ماه مبارک شعبان و رمضان فضای معنویت داشته باشد، البته همیشه افراد هنجارشکن هستند و به صورت علنی می‌خواهند منکرات را انجام دهند اما وظیفه همه است که با رعایت قانون به آن‌ها تذکر بدهند و مسؤولان نیز حمایت کنند، امیدواریم همه به وظیفه الهی خود که تذکر زبانی است، عمل کنند.

اخبار مرتبط:
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از برخورد قانونی با ۶ پزشک متخصص در این استان خبرداد که از بیماران زیرمیزی می‌گرفتند.

زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اشتیاق مردم به زیارت سرزمین وحی نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است