کد خبر : 234150
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ - 13:01
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

حاجی‌دلیگانی: هرچه به آقای رییسی تذکر دادیم فایده نداشت؛ استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد

عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد. وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت.

حاجی‌دلیگانی: هرچه به آقای رییسی تذکر دادیم فایده نداشت؛ استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خانه ملت نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: با توجه به گرانی های اخیر در اقلام و کالاهای مختلف که مستقیم بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است، عدم ثبات در اقتصاد و اینکه تیم اقتصادی دولت جوابگو نیست و هرچه هم سوال کردیم، تذکر دادیم و به آقای رییس‌جمهور گفتیم فایده نداشت، ادامه این مساله دیگر قابل توجیه نیست، تصمیم به طرح استیضاح گرفتیم.

وی افزود: در میان تیم اقتصادی دولت، کسی که باید پاسخگوی این وضعیت باشد وزیر اقتصاد است. لذا استیضاح وزیر اقتصاد را با ۱۴ محور طراحی کرده و در کارتابل نمایندگان بارگذاری کردم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.

اخبار مرتبط:
فیاض زاهد: جمهوری‌اسلامی بزرگ‌ترین دشمن جمهوری‌اسلامی است
فیاض زاهد: جمهوری‌اسلامی بزرگ‌ترین دشمن جمهوری‌اسلامی است

از خاطرم نرفته که در زمان تشییع سردار بزرگ قاسم سلیمانی چه حال و هوایی در کشور محقق شده بود، چه تحبیب قلوبی شکل گرفته بود، چه بخش‌هایی از جامعه و چه شخصیت‌هایی (که می‌توان آنها را در صف منتقدان نظام و اپوزیسیون قرار داد) به تشییع جنازه رفتند، اما ماجرای هواپیمای اوکراینی که من آن را با واقعه چرنوبیل در شوروی تشبیه کردم به سرعت همه آن سرمایه و اعتبار به دست آمده را تا حد زیادی منکوب کرد و حسرت بزرگی را برای علاقه‌مندان ایران باقی گذارد. در نقطه مقابل شادمانی، فرح و دست‌افشانی را به دشمنان کشور هدیه داد.

ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند
ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد، آنها چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

بودجه موسسه مصباح‌یزدی در دولت رئیسی به ۴۳۷ میلیارد رسید I جزییات
بودجه موسسه مصباح‌یزدی در دولت رئیسی به ۴۳۷ میلیارد رسید I جزییات

بر اساس جداول منتشرشده از بودجه ۱۴۰۳ بودجه پیشنهادی دولت برای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان است. این رقم در لایحه بودجه سال گذشته، ۱۴۱ میلیارد تومان بوده که افزایش بیش از ۳ برابری را تجربه کرده است. البته در همان سال نیز مجلس از رقم پیشنهادی دولت فراتر رفت و بودجه ۲۶۸ میلیارد تومانی برای این موسسه تصویب کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است