کد خبر : 234065
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - 12:38
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد.

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ کامران ریاحی اظهار داشت: در پی افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طرح ویژه و ضربتی مقابله با اخلالگران و دلالان بازار ارز را در دستور کار خود قرار داد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: در این طرح که صبح امروز با قوت تمام به اجرا گذاشته شد تعداد ۷ نفر از دلالان اصلی خرید و فروش ارز که با انجام معاملات فردایی تأثیر زیادی در افزایش قیمت ارز می‌گذاشتند شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات از متهمان دستگیر شده ۵ هزار و ۲۴۳ دلار، ۴۷۵ یورو، ۱۵ درهم، ۳۶۰ پوند، ۱۹۵ لیر، ۲۶۰ هزار دینار و هزار و ۶۰۰ فرانک به ارزش ۱۴ میلیارد ریال به همراه تعدادی کارت بانکی، یک دستگاه کارتخوان و مبلغ یکصد میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی بر مقابله قاطعانه با اخلالگران و دلالان ارزی تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی بااقتدار کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می‌کند و اجازه برهم زدن امنیت اقتصادی و روانی جامعه را نخواهد داد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است