کد خبر : 233734
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - 09:50
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

محمدتقی رهبر: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است

محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.

محمدتقی رهبر: همه مشکلات زیر سر دلار لعنتی آمریکایی است

 به گزارش سایت خبری مدارا؛ رویداد۲۴ نوشت: محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: متاًسفانه مردم این روزها زیر فشار هستند. به همین دلیل همِ و غم دولت باید این باشد که فشار معیشتی را از روی مردم بردارد. البته همه مشکلات زیر سرِ دلار لعنتیِ آمریکایی است. مجلس، دولت، دلسوزان و مشاوران باید تلاش‌شان را به کار بگیرند تا مردمی که در ۲۲ بهمن آن راهپیمایی عظیم را برگزار کردند، بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. البته دولت سعی می کند اما کافی نیست. در واقع دولتی‌ها باید با کارشناسان مشورت کند تا راهکارهای حل معیشت مردم پیدا شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: ملت ایران خیلی خوبند، خیلی خوبند. به طوری‌که امام فرمودند، هیچ پیغمبری امتی مثل مردم ما نداشته است. اینکه مردم مشکل دارند، خیلی بد است و به همین دلیل باید مسئولان کار کنند و خدا هم کمک کند تا جامعه به لحاظ اقتصادی به راحتی خیال برسد.

او می‌گوید: مشکل، مشکل است. حالا فرقی نمی کند، معیشت باشد یا حجاب. شئون اسلامی باید رعایت شود. مادران شهدا و همسران شهدا از دهان‌کجی عده‌ای ناراحت می شوند و باید راهی برای حل این مشکل پیدا کرد و هرچه سریع‌تر مشکل مالی مردم رفع شود. برخی می‌گویند مسئولان نسبت به حجاب حساسیت بیشتری دارند تا معیشت، حرف درستی نیست. من معتقدم اگر مساًله اقتصادی حل شود، مشکل ب‌ی بند و باری هم حل خواهد شد.

این چهره اصولگرا می‌گوید: مسئله‌ معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم. شما دیدید دیروز جلوی مجلس کثیری از زنان آمده بودند تا از نمایندگان بخواهند برای مشکل حجاب چاره‌اندیشی کنند. آنهایی که بدحجاب هستند، باطناً بد نیستند، باید آنها را هم به نوعی راهنمایی کرد و با روش‌های منطق درباره ارزش‌های حجاب توجیه‌شان کرد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است