کد خبر : 233452
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - 06:54
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

نبود پرواز اهواز – تهران؛ مشکلی که همچنان ادامه دارد

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از نبود بلیت در مسیرهای پروازی خوزستان و اهواز انتقاد کرد و گفت: تقریبا هیچ پروازی در مسیرهای پروازی اهواز به ویژه مسیر پرتردد اهواز- تهران وجود ندارد و اگر پروازی نیز عرضه شود به شدت قیمت آن بالا است به شکلی که در این مسیر قیمت بلیت‌ها به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و بالاتر رسیده است.

نبود پرواز اهواز – تهران؛ مشکلی که همچنان ادامه دارد

سید کریم حسینی در خصوص نبود بلیت هواپیما در مسیرهای پروازی خوزستان و به ویژه شهر اهواز اظهار کرد: در سیستم‌های فروش بلیت و سایت‌ها، پروازهای مسیرهای خوزستان و به ویژه مسیر اهواز اعلام نمی‌شود و شرکت‌های هواپیمایی به دنبال بالابردن قیمت‌ها هستند.

وی افزود: تقریبا هیچ پروازی در مسیرهای پروازی اهواز به ویژه مسیر پرتردد اهواز- تهران وجود ندارد و اگر پروازی نیز عرضه شود به شدت قیمت آن بالا است به شکلی که در این مسیر قیمت بلیت‌ها به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و بالاتر رسیده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در صحن علنی مجلس در این زمینه به وزیر راه و شهرسازی تذکراتی داده شده است و همچنین پیگیری‌های مختلفی انجام شده تا نسبت به حل این مساله اقدام شود.

حسینی عنوان کرد: یکی از مسیرهای پرتردد و گران قیمت هوایی کشور مسیر اهواز به تهران است که حتی بلیتی برای پرواز در این مسیر وجود ندارد و اگر بلیتی هم باشد بسیار گران است.

وی ادامه داد: بیشترین اجحاف در خصوص قیمت بلیت‌ها به مردم در مسیر اهواز – تهران می‌شود و این مساله‌ای است که باید از سوی سازمان هواپیمایی و وزارت راه و شهرسازی به صورت جدی پیگیری شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در صحبت‌هایی که با وزیر راه و شهرسازی انجام شده است ایشان قول رسیدگی به این وضعیت را داده‌اند و ما نیز پیگیر خواهیم بود تا مشکل بلیت هواپیما در مسیرهای پروازی خوزستان و به ویژه اهواز حل شود.

در روزهای اخیر با بررسی سایت‌های فروشنده بلیت هواپیما و آژانس‌های هواپیمایی در مسیر پروازی خوزستان به مناطق مختلف کشور هیچ بلیتی برای سفر یافت نمی‌شود. این موضوع برای سفر به مقصد خوزستان و اهواز نیز صادق است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است