کد خبر : 233144
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - 10:21
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: قصد داریم نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری را بهار سال ۱۴۰۲ در استان برگزار کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نادر آخوندی‌، در جلسه شورای اسلامی استان در استانداری بدون ذکر جزییات بیشتر در باره برپایی این نمایشگاه افزود: این اقدام سبب بهبود جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، بهبود وضعیت موجود و در نتیجه توسعه استان خواهد شد.

به نوشته ایرنا؛ وی با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف اضافه کرد: بر همین اساس ۶۲ شهرداری از استان با پیگیری ما در نمایشگاه گردشگری تهران حضور یافتند، اگرچه شهر اصفهان بعنوان اصلی‌ترین پایگاه استان در این رُخداد حضور نیافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به تصمیمات وزارت کشور برای توزیع ماشین‌آلات در مناطق گوناگون ابراز امیداوری کرد که این توزیع در شهرها و نواحی مختلف استان نیز محقق شود.

آخوندی‌ همچنین با اشاره به اهمیت قانونگرایی و دوری از فساد تصریح کرد: وقت شوراها و شهرداری‌ها نباید در مباحثی مانند برکناری و حاشیه‌ها تلف شود اما می‌بینیم در سطح کشور، این نهادها مُدام درگیر این موضوع هستند.

به گفته مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، اعتبارات قابل توجهی در دست شهرداری‌های کُل کشور است که باید از این ظرفیت بخوبی بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در کُل کشور ۳۸ هزار دهیاری و بالغ بر هزار و ۴۴۰ شهرداری وجود دارد.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان در گذشته یکی از کانون‌های مورد توجه برای سرمایه‌گذاری داخلی بویژه خارجی بوده اما این امر در سال‌های اخیر کاهش یافته است.

جلسه شورای اسلامی استان، امروز با حضور نمایندگانی از شوراهای ۲۸ شهرستان استان برگزار شد.

در این جلسه مقوله‌هایی مانند تخصیص اعتبارات و ماشین‌آلات و مشکلات برخی نواحی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط:
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان معرفی می‌شوند

مدیرکل نظارت براجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به فراخوان عمومی شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان شهر اصفهان، معیارهای انتخاب سازندگان برتر ساختمان را تشریح کرد.

قانونی برای فرونشست نداریم/ لزوم اصلاح الگوی کشت حوضه زاینده‌رود
قانونی برای فرونشست نداریم/ لزوم اصلاح الگوی کشت حوضه زاینده‌رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانونی درباره فرونشست زمین نداریم، گفت: اختصاص بودجه برای کنترل فرونشست نیاز به قوانینی دارد که باید در مجلس دوازدهم پیگیری شود.

میز خدمت مسوولان شهرستان به دل محلات مناطق شهری می‌رود
میز خدمت مسوولان شهرستان به دل محلات مناطق شهری می‌رود

فرماندار اصفهان گفت:به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهری میز خدمت مسئولان شهرستان از این پس به دل محلات مناطق شهری می‌رود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است