کد خبر : 233103
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - 20:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عملیات برف روبی در ۱۵۰ روستای اصفهان در حال انجام است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عملیات برف روبی، پاک‌سازی و تخلیه معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های ۱۵۰ روستای غرب این استان در پی بارش های اخیر، در حال انجام است.

عملیات برف روبی در ۱۵۰ روستای اصفهان در حال انجام است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش افزود: راه‌های روستاهای غرب استان در شهرستان فریدون‌شهر، چادگان و در بخش‌های چنارود و پشتکوه دوم همزمان با عملیات برف روبی در حال بازگشایی است.

به نوشته ایرنا؛ وی اظهار داشت: این عملیات با مشارکت و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شرکت تعاونی دهیاری‌ها و سایر ظرفیت‌های شهرستان‌های غرب استان اصفهان در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: تلاش برای بازگشایی راه ۹ روستای شهرستان فریدونشهر در بخش پشتکوه دوم و پیشکوه همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مسیر روستاهای این منطقه تا گردنه کلوسه سه دستگاه بلدوزر از اداره راهداری و گروه ۴۰ مهندسی سپاه در محور مشغول برف روبی هستند و پنج کیلومتر راه دیگر برای برف روبی باقی مانده است.

شیشه فروش افزود: بارش سنگین برف و سقوط بهمن که ارتفاع آن در برخی از نقاط گردنه کلوسه به بیش از ۱۵ متر رسیده برف روبی را دشوار کرده و باعث کندی حرکت ماشین آلات شده است.

وی یادآور شد: مقرر شد این عملیات به‌صورت شبانه روزی و با تقویت تجهیزات برف روبی ادامه یابد و امروز در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی بالگرد اورژانس برای انتقال پزشک و پرستار و دارو به فریدون‌شهر بمنظور انجام امور بهداشتی درمانی در روستاهای در محاصره اعزام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: هم اکنون برق و ارتباطات روستاهای کمران و گوکان فریدون‌شهر به علت ریزش بهمن و تخریب پایه های برق قطع و مسیر این روستاها نیز در حال انجام عملیات برف روبی وبازگشایی است.

اخبار مرتبط:
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است

یک پژوهشگر و فعال میراث فرهنگی گفت: کوره‌پزی تاریخی فخاری در جوار میدان امام (ره) اصفهان در صورت تکمیل مرمت، می‌تواند به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شود.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است