کد خبر : 233003
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - 12:54
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

شادی عجیب محمد دانشگر دردسرساز شد

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در اصفهان چندان هم بی حاشیه و جنجال نبود.

شادی عجیب محمد دانشگر دردسرساز شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: محمد دانشگر بازیکن سپاهان در بازی با پرسپولیس تهران حرکت منشوری و مستهجن و زشت هنگام شادی بعد از گل انجام داد که باعث شد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شود.

این بازیکن در دو بازی پایانی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی بعد از گل زدن حرکت زشتی را انجام داده که از دید هواداران پنهان نماند. حرکت غیر اخلاقی محمد دانشگر هنگام شادی بعد از گل با واکنشهای کاربران پرسپولیسی همراه شد.

محمد دانشگر سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان و سایپا و نفت تهران را در کارنامه دارد. زمانی که در تیم استقلال بازی می‌کرد همیشه برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس کری می‌خواند و حالا که به تیم سپاهان رفته است بعد از گل زدن به پرسپولیس حرکت زشت و منشوری انجام داد که مورد انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفت. حرکت محمد دانشگر بعد از زدن گل از لنز دوربین های تلویزیونی پنهان نماند.

باشگاه پرسپولیس از این مدافع سابقا استقلالی به کمیته انضباطی شکایت کرد و در همین راستا یک منبع آگاه و نزدیک به فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: حرکت این بازیکن حداقل یک و حداکثر ۳ جلسه محرومیت را برای محمد دانشگر در پی خواهد داشت چرا که در صورت عدم برخورد این قبیل شادی های خارج از عرف و نزاکت در محیط فوتبال باب خواهد شد.

گفتنی است محمد دانشگر در دقیقه ۴۶ دیدار با پرسپولیس به دلیل مصدومیت از زمین خارج و جای خودش را به نیلسون جونیور برزیلی داد.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است