کد خبر : 232921
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - 10:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۷۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می‌شوند

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا پایان امسال ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند.

۷۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید مصطفی انوری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تا پایان سال کلید ۷۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان می‌شود، اظهار داشت: در آذرماه با حضور رئیس کمیته امداد، ۲۸۵ واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری رسید و مابقی در ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تأسیس این نهاد تحویل مددجویان خواهد شد.

به نوشته مهر؛ انوری با تاکید به تأمین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، ادامه داد: با مساعدت رئیس کمیته امداد و هم افزایی با خیران، برنامه ریزی برای تکمیل ۴۱۵ پروژه در حال احداث نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته است.

وی به استفاده از ظرفیت خیران و مردمی سازی ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت نیکوکاران و با اعتباری بیش از ۷۶ میلیارد تومان احداث و تکمیل شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات کمیته امداد و جمعیت قابل توجه محرومان تحت حمایت، از خیران دعوت می‌شود تا با مشارکت در طرح‌های احداث و تکمیل منازل مسکونی مددجویان، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر را فراهم کنند.

اخبار مرتبط:
سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه فعال بارشی به استان از اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است