کد خبر : 232908
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - 18:37
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امام جمعه موقت اصفهان: مقابل دشمن نباید تسلیم شد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مقابل دشمن نباید تسلیم شد و باید با قدرت ایستاد و مقابل هر ضربه‌ای ده ضربه پشیمان‌کننده به دشمن وارد کرد و باید با وحدت و دوستی و تعاون به داد فقرا رسید، این‌ها آموزه‌های پیامبر در بعثت بود.

امام جمعه موقت اصفهان: مقابل دشمن نباید تسلیم شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از تذکرات رهبر انقلاب این بود که در بین مردم با وجود مشکلات موجود، ناامیدی ایجاد نشود و لذا مسوولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات، نهایت تلاش خود را انجام. بدهند.

به نوشته فارس، وی با بیان اینکه ملت به گردن انقلاب حق دارند افزود: مقام معظم رهبری گفتند سال ۶۹ برخی مسوولین رده بالا نامه نوشتند که مملکت در حال سقوط است، از ۶۹ تا کنون هر روز سرافرازتر مملکت از نظر نظامی، قدرت دانش‌بنیان و… پیش رفته است.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: از سال ۶۹ مملکت سقوط نکرده و امروز هر کسی به چشم بد به ایران نگاه کند، با اتکال به قدرت الهی او را شکست خواهیم داد.

وی با اشاره به سلسله سخنان مقام معظم رهبری درخصوص بعثت پیامبر(ص) تصریح کرد: بعثت بزرگ‌ترین هدیه الهی به بشریت است، یکی از مواهب الهی توحید است وقتی بشر توحید را نشناسد و هدف نداشته باشد، به پوچی می‌رود، همچنین تزکیه داروی رهایی بشر از فساد است.

میردامادی خاطرنشان کرد: مقابل دشمن نباید تسلیم شد و باید با قدرت ایستاد و مقابل هر ضربه‌ای ۱۰ ضربه پشیمان‌کننده به دشمن وارد کرد و باید با وحدت و دوستی و تعاون به داد فقرا رسید چرا که این‌ها آموزه‌های پیامبر در بعثت بود.

امام جمعه موقت اصفهان، ضمن بیان اینکه یکی از نشانه‌های تقوا، تعظیم شعائر اسلامی است، گفت: اعیاد شعبانیه در پیش است و مردم این روزها را با برگزاری جشن و سرور، احترام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معاد در جامعه ما مغفول واقع شده است، خاطرنشان کرد: ما برای روز معاد آفریده شده‌ایم، آن روز، روز محاکمه دقیق است و یکی از مراحل قیامت سنجش اعمال و میزان است، پیامبر(ص) می‌فرمایند: روز قیامت من اولین کسی هستم که به پیشگاه خدا حاضر می‌شوم، بعد از من قرآن و پس از آن اهل بیت من و پس از آن امت من وارد می‌شوند.

امام جمعه موقت اصفهان افرود: احترام به قرآن، احترام و دوستی با اهل بیت مسائلی است که روز قیامت در سنجش اعمال ما موثر است، البته همان طور که امام خمینی(ره) اصرار کردند و مقام معظم رهبری امروزه اصرار دارند، جلسات انس با قرآن در کشور به جاست و باید از همه کسانی که اهل قرآنند، تشکر کنم.

وی از قاریان اصفهانی که کشوری مقام آوردند تشکر کرد و در ادامه سخنانش بیان کرد: روز قیامت اولین سوال درباره نماز است و در خانه ای که نماز خوانده نمی‌شود، ملائکه وارد نمی شوند.

اخبار مرتبط:
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است