کد خبر : 232465
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - 10:06
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار فدوی: حل مشکلات اقتصادی نیاز به جان دادن ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: باید در حوزه اقتصادی و حل مشکلات این حوزه نیز به تکالیف عمل کرد، حل مسایل و مشکلات اقتصادی بر خلاف نبرد با دشمن نیاز به جان دادن ندارد پس می‌توان با تمام و کمال و صادقانه برای رفع مشکل پای کار آمد.

سردار فدوی: حل مشکلات اقتصادی نیاز به جان دادن ندارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت سرتیپ پاسدار شهید سعید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز آموزشی قدس نیروی زمینی سپاه در محل حسینیه امام خمینی(ره) همدان افزود: بلوایی شیطانی بزرگ با همه هیاهو در اغتشاشات اخیر به میدان آمد.

به گزارش ایرنا، بخش‌هایی از اظهارات سردار فدوی را در ادامه می‌خوانید:

  • بصیرت مردم ، زنان و مردان انقلاب اسلامی به گونه ای بود که دشمنان را با شکست بزرگی مواجه کرد باواین وجود ما از پیروزی ها بهره کامل نبرده و یاد نکردیم.
  • اول انقلاب فکر می کردند یک هفته و ۱۰ روزه می توانند کشورمان را ساقط کنند اما الان می گویند ایران می خواهد با ما چه کار کند؟ آنها می گویند باید نیرویی آماده کنیم که بتوانیم در برابر ایران بایستیم.
  • چهل و چهار سال تجربه انقلاب را باید سکوی پرتاب تا نهایت فرض کرده تا شکست قطعی به دشمن وارد شود. وی تاکید کرد: نبرد جبهه حق و باطل تمامی ندارد و ما باید اطمینان داشته باشیم که در مسیر و جبهه حق هستیم.
  • باید در حوزه اقتصادی و حل مشکلات این حوزه نیز به تکالیف عمل کرد، حل مسایل و مشکلات اقتصادی بر خلاف نبرد با دشمن نیاز به جان دادن ندارد پس می توان با تمام و کمال و صادقانه برای رفع مشکل پای کار آمد.
  • بزرگترین اشتباه محاسباتی دشمن در چند ماه گذشته بود چراکه آنها فکر می کردند با توجه به معطوف شدن دانش آموزان به فضای مجازی و افزایش باند می توانند در فضای رها شده مجازی، ذهن آنها را تسخیر کنند.
  • سه سال دشمن با بهره گیری از فضای مجازی روی چشم، فکر و ذهن دانش آموزان کار کردند و فکر می کردند می توانند پیروز شوند در حالی‌که شکستی بزرگ تر از قبل خوردند.
  • آنها با کار کردن روی ذهن و چشم نوجوانان دنبال ایجاد جهنم در کشور بوده و آنها دنبال خیرخواهی نیستند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: باید به گونه ای عمل کرد که آنهایی که از واقعیت های جامعه دور شدند و در مجاز به سر می برند واقعیت پی ببرند و این تکلیف بزرگی است.
اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است