کد خبر : 232312
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - 11:26
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

عضو مجلس خبرگان: هدف دشمن قطع ارتباط جوانان با نماز است/ دختران می‌توانند در مسیر دین سردار سلیمانی‌ها را پرورش دهند

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان می‌دانند که اگر دختران در مسیر دین باشند می‌توانند سردارانی همچون سردار سلیمانی را پرورش دهند.

عضو مجلس خبرگان: هدف دشمن قطع ارتباط جوانان با نماز است/ دختران می‌توانند در مسیر دین سردار سلیمانی‌ها را پرورش دهند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در همایش بیست و نهمین اجلاس منطقه‌ای نماز شهرستان ابهر که با موضوع (نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده) و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ابهر، دفاتر ائمه جمعه، فرمانداری شهرستان ابهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و ستاد اقامه نماز شهرستان ابهر در محل سالن ۹ دی برگزار شد، با اشاره به آیاتی در مورد اهمیت نماز مخصوصا نماز جماعت که یاد آور قیامت است، اظهار داشت: نماز یادآور بسیاری از اصول دین است و پیامبر اکرم(ص) به اقامه نماز اهمیت زیادی می دادند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت فریضه نماز در طول تاریخ تصریح کرد: پیشینه نماز به پیامبران قبل بر می‌گردد و حضرت ابراهیم خانه کبعه را برای اقامه نماز ساختند.

به نوشته فارس، وی ادامه داد: کسی که با خدا خلوت می‌کند از دنیا جدا می‌شود و بر همین اساس پیامبر اکرم(ص) فرمودند نماز معراج مومن است.

آیت‌الله دولابی با عنوان اینکه نماز از اسرار الهی است افزود: سلام آخر در نماز یعنی بازگشت از سفر ملکوتی به زمین و نماز پاکی از آلودگی‌ها است.

مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت با اشاره به آداب وضو خاطر نشان کرد: وضو گرفتن یعنی دست و چشم و… را از گناهان پاک می‌کنیم و پاک به سوی خداوند می‌رویم.

وی با بیان اینکه الله اکبر یعنی خداوند از هر کسی بزرگتر است، افزود: الله اکبر یعنی باید گوش به فرمان خداوند و ائمه اطهار باشیم.

آیت‌الله دولابی با اشاره به اینکه دشمنان سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما دارند، تصریح کرد: الگوی جوانان و نوجوانان ما هنرپیشه‌های غربی نبوده و ما از زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار الگو می‌گیریم.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری هدف دشمنان و بدخواهان ایران را، قطع ارتباط جوانان با نماز و ارتباط با خدا دانست.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه عنوان کرد: دختران برای رشد معنوی و فرصت‌های عبادت زمینه مساعد تری دارند، زیرا روحیه معنوی و پاکی داشته و بهتر می‌توانند با خداوند متعال راز و نیاز کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمنان می‌دانند که اگر دختران در مسیر دین باشند می‌توانند سردارانی همچون سردار سلیمانی را پرورش دهند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است