کد خبر : 230982
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - 09:59
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

سرمربی پیکان: ساپینتو سرمربی استقلال فحش می دهد

سرمربی تیم فوتبال پیکان به کاربردن الفاظ سرمربی استقلال واکنش نشان داد گفت: به لطف او در این بازی فحش‌های پرتغالی نیز یاد گرفتم.

سرمربی پیکان: ساپینتو سرمربی استقلال فحش می دهد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مجتبی حسینی بامداد سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی در خصوص ادبیات زشت مربی پرتغالی استقلال و به کار بردن واژه حیوان انتقاد کرد و گفت: در این دیدار ۲ تا ۳ بار از این کلمه برای مربیان ما اشاره کرد که بیشتر به دنبال بر هم زدن تمرکز بود. این اتفاقات سریالی زمانی که از حد می گذرد نیز جنبه توهین آمیز به خود خواهد گرفت.

به نوشته ایرنا، وی بیان کرد: از جانب من با توجه به مطرح شدن چنین ادبیاتی، در این بازی هیچگونه بی احترامی و بی ادبی رخ نداد بلکه مطرح شدن چنین الفاظی به مربیانی که با سختی و با زحمت تلاش می‌کنند، زیبنده و شایسته نیست.

وی همچنین یاد آور شد: باید کمیته انضباطی به این موضوع ورود کند تا اینگونه موارد بار دیگر تکرار نشود. دیگر قانون کاپیتالاسیون وجود ندارد که در کشور خودمان یک غیر ایرانی با الفاظ زشت به ما توهین کند و ما نیز از خود دفاع نکنیم. بیشتر برخی افراد به دنبال ماله کشی هستند تا این توهین‌ها را غیر واقعی جلوه دهند.

حسینی بااشاره به اینکه بازی با کیفیتی را از سوی دو تیم در این بازی شاهد بودیم گفت: هر دو تیم پشت محوطه ۱۸ قدم ۲ تا ۳ موقعیت خوب داشتند، تیم استقلال به خوبی از موقعیت‌های خود بهره برد و توانست ۲ گل پیروزی بخش را به ثمر برساند.

وی به گل قایدی نیز اشاره کرد و گفت: بازیکنان پیکان بازی خوبی را ارائه کردند و تیم حریف را در فشار قرار دادند ولی این گل باعث شد نفرات تیممان با بی‌تجربگی نتوانند تمرکز خود را حفظ کنند. این شکست باعث شد تا درس بزرگی برای بازیکنان ما محسوب شود.

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال نیز در این برنامه از ساپینتو دفاع کرد و گفت: این صحبت‌ها به هیچ عنوان جنبه توهین نداشته است و اینگونه حاد و توهین آمیز نبوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی ادبیات غیر انسانی مطرح شده است گفت: این ادبیات بیشتر الفاظ عامیانه داشته است و هیچ گونه جنبه بی احترامی نداشته است. مطرح شدن این الفاظ در زبان محاوره آنان معنی لعنت را می‌دهد. در زمان وینفرد شفر او نیز از کلمه نفرین به عنوان تیکه کلام استفاده می‌کرد که به هیچ عنوان آنان به دنبال بی احترامی نیستند.

وی ادامه داد: مطرح شدن این موارد و حاشیه ها با توجه به چند برد اخیر استقلال رخ داده و افرادی در صدد هستند تا این موفقیت را از بین ببرند تا نوار پیروزی های این تیم از بین برود.

همچنین در این برنامه تلویزیونی سعید مهری بازیکن استقلال در خصوص آینده فعالیت خود در استقلال پرداخت.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است