کد خبر : 230872
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - 23:38
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

«مجموعه رسانه‌ای صبا» پر مخاطب و اثرگذار در فجر۴۱

همه بخش های «مجموعه رسانه‌ای صبا» در ایام برپایی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، با تولید و انتشار اخبار، گفت‌وگو، یادداشت، عکس و گزارش‌های تصویری و ویدئویی یکی از فعال‌ترین رسانه‌های پوشش‌دهنده این دوره از جشنواره بود.

«مجموعه رسانه‌ای صبا» پر مخاطب و اثرگذار در فجر۴۱

به گزارش سایت خبری مدارا؛تولید وانتشار اولین اخبار و گزارش‌ها از متن و حاشیه این رویداد در سایت پایگاه خبری صبا به همراه اولین واکنش‌ها و یادداشت‌ها پس از اکران فیلم‌های جشنواره در خانه رسانه و خانه جشنواره از فعالیت‌های پایگاه خبری صبا در روزهای جشنواره بود.

روزنامه صبا به سیاق هر سال، هر روز با انتشار یک شماره ویژه نامه ۸ صفحه ای شامل سرمقاله، گفت‌وگو، نقد، یادداشت، کاریکاتور و طنز جشنواره را در صفحات کاغذی ثبت کرد و در خانه جشنواره، خانه رسانه و سینماهای نمایش دهنده فیلم های فجر به دست مخاطبان رساند.

شماره ۱۵ ماهنامه صبا نیز در این مدت صفحات ویژه‌ای را برای این شماره خود تدارک دید که به زودی منتشر می شود و باشگاه فیلم و عکس صبا نیز، با تولید گزارش تصویری،گفت‌وگوی ویدئویی، پوشش آنلاین  نشست های خبری و حضور فعال در بخش‌های مختلف جشنواره داشت.

صفحات فضای مجازی، بخش های مختلف مجموعه رسانه ای صبا نیز با انتشار اخبار، گفت‌وگوهای اختصاصی ویدئویی با مدیران و هنرمندان، انتقال دهنده حال و هوای روزهای پرشور جشنواره به مخاطبان سینما بود. در این میان صبا را می توان فعال ترین رسانه در پوشش خبری ۴۱ جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است