کد خبر : 230762
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - 10:48
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

واکنش روزنامه جوان به انتشار عکس «پرویز ثابتی»/شکنجه‌گر ساواک از غار درآمد!

جمعی از عناصر ضدانقلاب همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در لس آنجلس تجمع کردند. حضور پرویز ثابتی، مسئول اداره سوم (مهم‌ترین رکن ساواک) طی سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷و رئیس ساواک تهران در این نشست باعث بهت اهل سیاست شد.

واکنش روزنامه جوان به انتشار عکس «پرویز ثابتی»/شکنجه‌گر ساواک از غار درآمد!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ثابتی شکنجه‌گری معروف در دوران پهلوی بود. او آبان ۵۷ از کشور گریخت و در امریکا ساکن شد و به فعالیت اقتصادی پرداخت.او چهره منفوری بین ایرانیان دارد و تاکنون هم در فضای عمومی رسانه‌ای حضور نیافته بود و حال انتشار عکس او را در دوران پیری می‌توان خودزنی جریان ضدانقلاب دانست. این جریان دیگر ابایی ندارد که حتی ساواکی و شکنجه‌گر را هم به میدان بیاورد و بگوید ما همه با هم هستیم! گویا خیلی به آمدن به تهران امیدوار هستند و با خود گفته‌اند برای مجازات این حامیان انقلاب اسلامی نیاز به شکنجه‌گر هم داریم و برای همین هم ثابتی بعد این همه سال از غار درآمده است!

روزنامه جوان در ادامه نوشت: جالب آنکه رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز ۱۱ مهر سال جاری که در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه پلیس حضور یافته بودند، فرمودند: «این کسانی که در خیابان فساد و تخریب می‌کنند و کردند، این‌ها همه یک حکم ندارند. بعضی از این‌ها جوانان و نوجوانانی هستند که هیجان ناشی از ملاحظه فرض کنید که فلان برنامه اینترنتی این‌ها را به خیابان می‌کشاند؛ هیجانی‌اند، احساساتی‌اند، احساساتی می‌شوند می‌آیند. البته همه اینها، در مجموع، عده بسیار کمی هستند در مقابل ملت ایران و در مقابل جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی؛ لکن همین‌هایی که هستند، یک عده‌شان کسانی هستند که آن‌ها را احساسات و هیجان به خیابان می‌کشاند؛ مشکل این‌ها را با یک تنبیهی می‌شود حل کرد؛ یعنی هدایتشان کرد و تفهیم کرد که اشتباه می‌کنند؛ لکن بعضی از این‌ها این جور نیستند؛ بعضی از این‌ها بازمانده‌های عناصرِ ضربت‌خورده چهل سالِ گذشته هستند: منافقین، تجزیه‌طلب‌ها، بقایای رژیم منحوس پهلوی، خانواده‌های ساواکی‌های مطرود و منفور که بیانیه اخیر وزارت اطلاعات تا حدود زیادی برخی از این مطالب را روشن کرد؛ البته مطالب بیشتری هم وجود دارد. قوه قضائیه بایستی این‌ها را به میزان مشارکتشان در تخریب و ضربه به امنیت خیابان‌ها محاکمه کند و برایشان مجازات معین کند.»

اشاره ایشان به حضور ساواکی‌ها برای خیلی‌ها که از پشت پرده مطلع نبودند، قابل درک و فهم نبود، اما گویا کم کم مواردی دارد علنی می‌شود.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است