کد خبر : 230515
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - 11:29
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

حوله نوزادی باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

حوله نوزادی نیز از نامش معلوم است که برای نوزادان است. هر کدام میتواند ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد.

حوله نوزادی باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

لباس بچه گانه و شال گردن بچه گانه برای هر کودکی در هر سن و سالی لازم است. حوله نوزادی نیز از نامش معلوم است که برای نوزادان است. هر کدام میتواند ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد.

لباس بچه گانه

تجهیزات جانبی

هنگامی که نوزادان برای اولین بار به دنیا می آیند، برای پرستاران استاندارد است که برای گرم نگه داشتن نوزاد، کلاه بگذارند، اما هنگامی که محموله گرانبهای خود را به خانه آوردید، لازم نیست کلاه روی سر نوزاد بگذارید. در واقع، استفاده مداوم از کلاه می تواند منجر به گرمازدگی شود. اگر در هوای زمستانی کودک خود را بیرون می آورید، حتماً یک کلاه و یک جفت دستکش برای محافظت از او در برابر آب و هوای سخت که قبلاً هرگز تجربه نکرده اند، ضروری است. مطمئناً نوزادان می توانند در داخل خانه نیز کلاه بگذارند، اما مراقب واکنش آنها باشید.

اگر آنها در حال آشفتگی هستند، لوازم جانبی را بردارید، یا اگر متوجه شدید که صورت آنها قرمز است یا احساس گرمای بیشتری می کنند، بلافاصله کلاه را بردارید. اگرچه کلاه‌ها جزء ضروری لباس‌ بچه گانه نیستند، مگر اینکه، همانطور که گفته شد، زمستان است، اما برای شرایطی که ممکن است به گرمای اضافی نیاز داشته باشد، همچنان خوب است که چند کلاه در دسترس داشته باشید.

برای دوام خرید کنید

لباس‌های بچه‌گانه باکیفیت که برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌اند، اغلب دارای ویژگی‌های داخلی هستند که استفاده زیاد را تضمین می‌کنند. این شامل مواردی مانند صندلی ها و زانوهای تقویت شده و پارچه های باکیفیت است که به راحتی پاره نمی شوند. خرید محصولات بادوام نه‌تنها تضمین می‌کند که وسایل با کودکی که برایش خریده‌اید همگام می‌شوند، بلکه به احتمال زیاد به اندازه کافی دوام خواهند داشت که به خواهر یا برادر منتقل شود، یا فروخته شود یا اهدا شود.

صرفه جو باشید

برندهای فضای باز می‌دانند که شما نمی‌توانید گران‌ترین فناوری‌ها مانند ژاکت‌های پرکننده یا پوسته‌های گورتکس را در هر فصل برای فرزندتان بخرید، بنابراین با گنجاندن فناوری‌های باکیفیت و بدون مارک که عملکردی کاملاً عالی دارند، به این امر کمک می‌کنند. . در اینجا چند نکته بودجه ای وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید:

پوشاک دو منظوره دیگر پیژامه های مصنوعی می توانند به عنوان لایه پایه عمل کنند. جوراب های پشمی ضخیم می توانند به عنوان دستکش های خام برای نوزادان یا کودکان نوپا استفاده شوند. لباس های بیرونی پشمی قدیمی را می توان برای استفاده به عنوان گتر گردن برش داد. به دنبال ویژگی هایی باشید که به نگه داشتن دنده کمک می کند. بند دستکش هایی که دستکش ها یا دستکش ها را به آستین ژاکت می بندند یک نمونه هستند. و برچسب های شناسه داخلی قابلیتی است که می تواند شما را از سفر بیهوده به گنجه گم شده و پیدا شده در مدرسه یا مهدکودک محروم کند. (اگر لباسی همراهش نیست، لباس خود را اضافه کنید.)

لباس کودک

خرید شال گردن بچه گانه

شال گردن بچه گانه دقیقاً آنچه کودک شما باید در بیرون بپوشد به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله سن، سطح فعالیت، متابولیسم شخصی، دمای بیرون، سرعت باد و موارد دیگر. مثال‌های زیر برای بچه‌های متوسطی هستند که به اندازه کافی بزرگ هستند که با قدرت دو پای خود از مسیر پایین بروند. (نکته ای در مورد نوزادان: نوزادان به اندازه بچه های بزرگتر و بزرگسالان در اطراف حرکت نمی کنند، بنابراین نمی توانند گرمای زیادی تولید کنند. هنگام پوشیدن لباس آنها برای ماجراجویی در فضای باز، حتما این را در نظر بگیرید. به طور کلی، نوزادان باید یکی از آنها را بپوشند. لایه ای بیشتر از شما.)

لایه ها برای کودکان در هوای سرد

  • بالا و پایین لباس زیر بلند پلی استر یا پشمی متوسط
  • یک ژاکت پشمی متوسط یا ژاکت عایق (سنتتیک یا پایین)
  • شلوار پشمی متوسط
  • ژاکت و شلوار بارانی ضد آب/ تنفس (یا ژاکت برفی و شلوار برفی)
  • لایه های هوای بارانی برای کودکان:
  • بالا و پایین لباس زیر بلند پلی استر یا پشمی سبک وزن
  • ژاکت پشمی سبک
  • شلوار کوهنوردی مصنوعی
  • ژاکت و شلوار بارانی ضد آب/تنفس سبک وزن

لایه های هوای گرم برای کودکان

  • لباس زیر معمولی و تی شرت آستین کوتاه مصنوعی یا پشم مرینو
  • شلوار کوهنوردی نایلونی با قابلیت خشک شدن سریع
  • پیراهن آفتابگیر آستین بلند و/یا ژاکت بادی سبک وزن

حوله نوزادی

زمان حمام فقط تمیز نگه داشتن کودک شما نیست، بلکه راهی شیرین برای برقراری ارتباط با کودک در پایان یک روز شلوغ است. بعد از اینکه آنها را کف کردید و آنها را آبکشی کردید، یک حوله نرم نوزاد را دراز کنید تا کودکتان گرم بماند و در حالی که پوست آنها را مرطوب می کنید و آنها را برای رختخواب می پوشانید. برای گرم نگه داشتن پوست گرانبها، تمیز و نرم، باید بهترین حوله نوزادی را تهیه کنید. در اینجا آمده است که در حوله حمام به دنبال چه چیزی باشید و کدام حوله کودک ارزش افزودن به لیست آرزوهای شما را دارد.

در حوله حمام کودک به دنبال چه چیزی باید بود؟

خواه برای حمام کوچک خود خرید کنید تا اولین سال زندگی خود را طی کند یا برای یک هدیه برای والدین آینده خرید کنید، دانستن اینکه در حوله چه چیزی را باید جستجو کنید می تواند گزینه ها را محدود کند. برای اطمینان از خرید چیزی که کیفیت بالایی دارد، ایده خوبی است که موادی که از آن ساخته شده است را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از ویژگی های حوله کودک وجود دارد که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید:

پارچه

پارچه طبیعی یک انتخاب عالی برای حوله کودک است زیرا معمولاً برای پوست های حساس نرم و ملایم است. هر حوله ای که ۱۰۰٪ پنبه یا ۱۰۰٪ بامبو باشد، راهی راحت برای خشک کردن کودک شما ایجاد می کند.

اندازه

اکثر حوله های کودک اندازه استاندارد تقریباً ۳۰ اینچ در ۳۰ اینچ دارند. تنوع زیادی وجود ندارد زیرا خوب، حوله است، اما حوله های کودک نوپا می توانند کمی بزرگتر باشند. اگر قصد خرید یک نوزاد کاملاً جدید را دارید، بهتر است اندازه‌گیری‌ها را دوباره بررسی کنید، زیرا حوله کودک بسیار بزرگ است. و برخی از والدین ممکن است عمدا حوله بزرگتری انتخاب کنند، زیرا کشیدن حوله روی شانه و پیچیده کردن نوزاد تازه از وان آسان تر است.

دیجی بی بی

برای خرید انواع حوله نوزادی می توانید به وب سایت dgbabyclothes.com مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است