کد خبر : 230429
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - 18:20
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل کننده نقشه‌های دشمنان است

استاندار خوزستان گفت: حضور پرشور مردم ایران و به ویژه خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل کننده نقشه‌های دشمنان است

سیدعلی اکبر حسینی محراب روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز بیان کرد: این سیل جمعیت مردم که به عشق انقلاب پا به عرصه گذاشتند در واقع باطل کننده سحر تمام جادوگری ها و فضای مجازی دروغین آمریکایی ها و انگلیسی ها است.

وی افزود: دشمنان ما روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

حسینی محراب گفت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می دارد.

وی افزود: بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌ و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی با بیان اینکه مردم با حضورشان، حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کردند افزود: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسل جوان کشور با شور و شعور، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ نقطه از خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است