کد خبر : 230322
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - 13:57
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

جانشین فرمانده سپاه قدس: صدام در بازجویی‌هایش اقرار کرده بود که «اگر ارتش شاه مقابل من بود، یک ماهه کل ایران را فتح می‌کردم»

سردار «محمدرضا فلاح زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران: آنهایی که دم از ملی گرایی می‌زنند، بگویند در دوره قاجار و پهلوی چه خدمتی به این کشور کردند؟ / از زمان هخامنشیان تا پهلوی در مجموع ۱۵ سد در کشور ساخته شد ولی امروز بیش از ۱۰۰ سد را تمام کرده ایم / در برابر ملت غیور ایران ۱۴ کشور مستقیم درگیر جنگ شدند و صدام را حمایت کردند / دشمن در ماه‌های اخیر بحران سازی کرد اما تنها چند ده هزار نفر از جمعیت ۹۰ میلیونی ایران به انها پاسخ مثبت دادند

جانشین فرمانده سپاه قدس: صدام در بازجویی‌هایش اقرار کرده بود که «اگر ارتش شاه مقابل من بود، یک ماهه کل ایران را فتح می‌کردم»

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار «محمدرضا فلاح زاده» امروز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در جمع راهپیمایان یزدی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، از حضور برشکوه مردم دارالعباده در این مناسبت قدردانی و اظهار کرد: برای این که با ارزشهای انقلاب بیشتر آشنا شویم باید گریزی به تاریخ بزنیم.

به نوشته ایسنا، وی ادامه داد: آن روزی که علی علیه‌السلام را در کوفه تنها گذاشتند، او را بر بالای منبر کوفه به گریه واداشتند و در نهایت شمشیر بر فرق مبارکش وارد ساختند و امام حسن مجتبی را در اردوگاه مدائن تنها گذاشتند و نهایتاً سیدالشهدا را در کربلا ذبح کرده و خاندانش را به اسارت بردند،‌ بنی‌امیه و بنی‌عباس بر گرده ملت اسلام حاکم شدند و اسلام خرافه، اسلام خشوت، اسلام دروغ، اسلام تکفیری و اسلام پادشاهان، اسلام وهابیت و در یک جمله به تعبیر امام راحل عظیم‌الشأن؛ اسلام آمریکایی را در کل گستره جغرافیایی انتشار دادند اما در نهایت امام آمد با توکل بر خداوند متعال، قیامش را برای خدا شروع کرد.

سردار فلاح زاده افزود: امام راحل(ره) با اتکا و استفاده از توان مردم،‌ شاه را سرنگون کرد و تفاله‌های آمریکا را از کشور بیرون انداخت و در ادامه نیز با توکل به خدا و استفاده از توان فکری و تعقل این مردم، هشت سال دفاع مقدس را اداره کرد و سازندگی و پیشرفت کشور را در پی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب و جانشین برحق بنیانگذار کبیر انقلاب نیز با توکل به خداوند و اتکا به مردم توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرد و همانند امام راحل با کنار زدن اسلام بدعت و خشونت، اسلام ناب محمدی و اسلام شجاعت و در یک کلام به نقل از آیت الله گلپایگانی؛ اسلام را احیا کردند.

وی با اشاره به خدمت امام و پس از آن مقام معظم رهبری به شیعه، بیان کرد: شیعیان افغانستان، سوریه، لبنان و عربستان و دیگر کشرها تا قبل از انقلاب اسلامی در کجای تاریخ و جغرافیای جهان بودند اما با خدمتی که امام به شیعه کرد امروز شیعه در جای جای جهان سربلند و در برابر کفر و شرک و ظلم قد علم کرده است.

سردار فلاح زاده خدمات متعدد امام راحل(ره) به ایران را نیز یادآور شد و تاکید کرد: کسانی که دم از ایران و ملی و ملی گرایی می‌زنند و به دورغ وطن وطن می‌کنند چرا در دوره قاجاریه و حکومت ننگین پهلوی این خدمات را به کشورشان ارائه نکردند.

وی با بیان این که زمانی که اروپا و امریکا به انرژی هسته‌ای دست یافت، اسلحه برنوی رضا شاه و محمدرضا شاه هم وارداتی بود، تصریح کرد: از زمان هخامنشیان تا دوران پهلوی در مجموع ۱۵ سد و بند در کشورمان آنهم با خارج کردن ارز این مملکت ساخته شده بود ولی امروز در دانش و ساخت سد جایگاه سوم جهان را داریم و بیش از ۱۰۰ سد را تمام کرده و همین تعداد را نیز در دست اجرا داریم.

وی عنوان کرد: بنا بر اعلام مرکز آمارهای جهانی، ایران در عرصه علمی از میان ۲۳۶ کشور جهان، رتبه شانزدهم پیشرفت را دارد و به برکت اسلام، آموزه‌های دینی و رهبری ولایت فقیه در منطقه جایگاه نخست علم پزشکی و در جهان مرتبه پانزدهم را دارد، در دانش هسته ای رتبه هشتم و در علم هوا و فضا رتبه سازدهم را در اختیار دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان این که دانشگاه‌ها در دوران پهلوی ظرفیت پذیرش تنها ۱۵۳ هزار دانشجو را داشتند، از افزایش این ظرفیت به چهار میلیون دانشجو پس از انقلاب اسلامی خبر داد.

وی به رتبه سوم تولید شیشه و رتبه چهارم جهان در تولید کاشی و سرامیک که بیشترین افتخار آن نصیب یزدی‌هاست، همچنین رتبه هفتم تولید سیمان، رتبه دهم تولید فولاد، رتبه سوم تولید گاز و رتبه سیزدهم نانوتکنولوژی و رتبه پانزدهم تولیدات صنعتی که استان یزد در رتبه پنجم کشور از این حیث قرار دارد نیز اشاره و و تمام آنها را به برکت انقلاب اسلامی خواند.

وی با بیان این که دشمنان همانطور که مقابل پیغمبر خدا صف‌آرایی کرده، در برابر امام نیز با خدعه‌های مکرر ایستاد، گفت: صدام در بازجویی‌هایش در پایان حکومتش بر عراق اقرار کرده است که «اگر ارتش شاه مقابل من بود، من یک ماهه آن‌ها را شکست می‌دادم و کل ایران رو فتح می‌کردم» ولی در دوران دفاع مقدس و در برابر ملت غیور ایران ۱۴ کشور مستقیم درگیر جنگ شدند و صدام را حمایت کردند ولی هنگامی که شکست خوردند، سه جنگ را در اطراف ایران برای ایجاد تنش در کشور راه انداختند و بعد ناتوی فرهنگی و سپس تحریم اقتصادی را اعمال کردند و در نهایت جنگ شناختی و در ماههای اخیر جنگ ترکیبی را رقم زدند.

وی با بیان این که دشمن در ماه‌های اخیر در کشور بحران سازی کرد، گفت: با این حال تنها چند ده هزار نفر از جمعیت ۹۰ میلیونی ایران اسلامی به انها پاسخ مثبت دادند و عمده ملت ایران به آنها جواب نه دادند و مشت محکی را به دهان امریکا و دشمنان نیابتی کشورمان زدند.

سردار فلاح زاده عنوان کرد: اگر حماس و جهاد اسلامی و انتفاضه دوم امروز صاعقه وار بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آیند، اگر در سوریه و عراق علیه گروه های تکفیری مبارزه و پیروزی نصیب این کشورها می‌شود،‌ اینها همه مردم هستند و این به تاسی از انقلاب مردمی ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی در بخش پایانی سخنانش از مسئولان، مدیران، نمایندگان مجلس و سرداران و اعضای هیات علمی دانشگاهها و معلمان که رسالت بزرگی بر عهده دارند، خواست تا فقط برای خدا گام بردارند و همانند امام و رهبری و حاج قاسم سلیمانی مردم دار باشند و آنها را مادرانه نوازش کنند.

همرزم شهید سلیمانی گفت: قطعاً با تلاش مضاعف می‌توان در عرصه جهاد اقتصادی با تفکر و توان مردم، تحریم ها را پشت سر گذاشت.

وی توصیه نیز به جوانان کرد و از آنها خواست تا برای آشنایی با تاریخ، خاطرات خاندان پهلوی و اطرافیانشان را مطالعه کنند تا بیشتر با ظلم و جفای این جکومت جور آشنا شوند.

سردار فلاح زاده در خاتمه از ملت ایران سالامی خواست تا در گام دوم انقلاب نیز همانند گام اول انقلاب، کشور را به سمت قله های پیشرفت و رشد و تعالی جلو ببرند و دشمنان نیز بدانند که ما آماده‌ایم که در راه اسلام و امام حسین(علیه اسلام) کشته شویم و هیچگاه از آن دست بر نخواهیم داشت و راه روشن و نورانی امام و رهبری و شهیدان را ادامه خواهیم داد چرا که ما وارث مکه و منا و فرزند عاشوراییم، ما وارث همه مظلومان تاریخیم ولی با عزت کامل این راه را تا آخرین نفس و قطره خونمان ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است