کد خبر : 230278
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - 09:21
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سه اَبَر چالش آب، انرژی و هوا در اصفهان وجود دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت:این استان با سه اَبَر چالش آب، انرژی و هوا مواجه است که باید با نگاه ویژه ای برای رفع این مشکلات کلان استان اقدام شود.

سه اَبَر چالش آب، انرژی و هوا در اصفهان وجود دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیررضا نقش در مراسم بهره برداری از ۴۴ پروژه زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: لازمه رشد و توسعه، تسهیل در فرایند سرمایه گذاری است.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به اینکه باید مسائل و مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان‌ها به‌صورت ویژه توسط فرمانداران پیگیری شود، ادامه داد: در بسیاری از شهرستان‌های استان، سرمایه گذاران برای تولید و برداشتن گام های اقتصادی آماده هستند و با حمایت مسئولان استانی و ملی می‌توانند طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود را ساماندهی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این استان رتبه نخست کشور را از لحاظ تعداد واحدهای صنعتی دارد و به همین میزان که تعداد واحدهای صنعتی استان نسبت به سایر استان ها از لحاظ تعداد بیشتر است؛ صنعتگران ما با مسائل و مشکلات مختلفی دست به گریبان هستند و می‌طلبد با نگاه ویژه ای دغدغه‌های استان در این حوزه بررسی و پیگیری شود.

نقش، وجود زیرساخت‌های لازم را در حوزه تولید حائز اهمیت دانست و بیان کرد: بهره‌برداری از ۴۴ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با همدلی و وفاق مشکلات استان کاهش یابد.

آیین بهره‌برداری از ۴۴ پروژه زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اصفهان با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.

تاکنون ۵۰ درصد از شهرک های این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.
هم‌اینک بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال استان اصفهان مشغول کار هستند.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است