کد خبر : 230234
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - 03:01
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

۱۴۲۰ واحد مسکن مهر در خوزستان به بهره‌برداری رسید

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی یک هزار و ۴۲۰ واحد مسکن مهر در خوزستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

۱۴۲۰ واحد مسکن مهر در خوزستان به بهره‌برداری رسید

محمد حسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آیین افتتاح پروژه های مسکن مهر به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز ۱۴۲۰ واحد مسکونی در شهرهای خوزستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: در بازه های زمانی مختلف مسکن ها به مردم تحویل داده شده است و به شکل تجمیعی هرچند وقت یکبار آیینی برای افتتاح این واحدها برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: علاوه بر این ۱۴۲۰ واحد مسکونی در بحث مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسیدند در عرصه نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن نیز ۱۱هزار نفر مراجعه کرده اند و واریز وجه اولیه انجام داده اند.

پناهی فر عنوان کرد: برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد عملیات اجرایی ساخت مسکن در خوزستان آغاز شده است که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

وی ادامه داد: برای ۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در حال تامین زمین هستیم که تا پایان امسال تعداد زمین های تامین شده به ۷۰ هزار واحد مسکونی برسد.

وی افزود: در حال حاضر برای پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در بحث آماده سازی معابر ۵۰ پروژه را در حال اجرا داریم و تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ معابر بیش از ۷۰ درصد از مسکن های مهر که معابر آن ها دچار مشکل بود به مرحله آسفالت می رسد و مشکلاتشان حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این آیین که به صورت ویدیو کنفرانسزبا حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی انجام شد، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان و محمدحسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان حضور داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است