کد خبر : 229840
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - 09:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در اصفهان/متهم دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که از طریق پخش تراکت‌های تبلیغاتی از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در اصفهان/متهم دستگیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مسعود طُریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص متهم که دارای سوابق متعدد در زمینه جعل و کلاهبرداری است با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در خصوص برگزاری تورهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی، استخدام در مراکز خصوصی و دولتی، فروش امتیاز وام قرض الحسنه کم بهره و با وعده‌های واهی مبالغ هنگفتی را از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

طریفی گفت: ماموران در نهایت پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق کلانشهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم از ۳۰ نفر بالغ بر ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: با توجه به اینکه پرونده این کلاهبرداری برای تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شده از سایر شهروندانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده، می‌خواهیم تا برای پیگیری پرونده خود به این پلیس واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگونه خدمات در خصوص تورهای گردشگردی را از دفاتر مجاز و معتبر دریافت کنند تا به راحتی گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است