کد خبر : 229269
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - 04:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

نام‌گذاری معابر شهر اصفهان الکترونیکی می‌شود

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: روند نام‌گذاری معابر شهر به زودی به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

نام‌گذاری معابر شهر اصفهان الکترونیکی می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عرفان امینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: حرکت شهرداری اصفهان به سوی هوشمندسازی خدمات و ضرورت پیشرفت در این زمینه باعث شد تا مدیریت شهری گام دیگری در جهت هوشمندسازی بردارد و در آینده نزدیک روند نام‌گذاری معابر شهر به‌صورت الکترونیکی انجام شود.

به نوشته ایسنا؛ وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای الکترونیکی شدن فرایند نام‌گذاری از چند ماه قبل آغاز شده است، گفت: سرعت گرفتن امور مربوط به نام‌گذاری، کاهش دغدغه شهروندان برای تکمیل پرونده‌ها و کاهش ترددهای غیرضروری بخشی از مزایای الکترونیکی شدن روند نام‌گذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اصفهان است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه آموزشی سامانه مُنام که با حضور مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه شهرداری برگزار شد، نحوه چگونگی کار با این سامانه ارائه شد تا شهروندان در آینده نزدیک بتوانند اطلاعات و درخواست‌های خود در این رابطه را از طریق فضای مجازی ارسال و با دریافت کد رهگیری تا زمان رسیدن به نتیجه دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به شورای نام‌گذاری از ابتدای ارسال درخواست تا زمان نصب تابلو باید به‌صورت جدی توسط مسئولان امور ارتباطات پیگیری شود، ادامه داد: تمام تلاش شهرداری بر این است که نام‌گذاری معابر به‌صورت اصولی و با همراهی شهروندان انجام شود.

اخبار مرتبط:
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: مرطوب شدن بخشی از تالاب گاوخونی سبب شد تا فلامینگوها برخلاف سال‌های قبل به این تالاب بیایند.

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است