کد خبر : 228834
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - 12:36
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

معاون رئیسی: بانیان وضع موجود با قیافه حق‌به‌جانب فرافکنی می‌کنند

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی بی وقفه در تلاش است تا مشکلات مردم و کشور کاهش یابد، گفت: بانیان وضع موجود با فراغ بال و با قیافه حق به جانب و ژست دفاع از مردم، فرافکنی می‌کنند.

معاون رئیسی: بانیان وضع موجود با قیافه حق‌به‌جانب فرافکنی می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان که استاندار، معاون وزیر کشور، شیخی و محمد صالحی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، علما و اساتید، خانواده شهدا و فعالان و پیشکسوتان نهضت اسلامی حضور داشتند با تبریک ایام پیروزی انقلاب و ولادت مولی الموحدین گفت: شما پیشگامان انقلاب اسلامی بیش از نیم قرن در مسیر ولایت و امامت در رکاب امام راحل و تحت لوای رهبر معظم انقلاب، ثابت‌قدم و استوار سختی‌های مبارزه و انقلابی‌ بودن را به جان خریده و در جهت تحقق اهداف متعالی انقلاب و در مقابله با توطئه‌ها، مجاهدت کرده‌اید و این افتخار بزرگی است، بر خلاف برخی از افراد که خوب آغاز کردند اما در میانه راه دچار اعوجاج شدند و ریزش کردند.

به نوشته ایسنا، بخش هایی از اظهارات حسینی را در ادامه  می خوانید:

بدون تردید بیان ظلم و ستم، خودباختگی، وابستگی و ذلت سران رژیم گذشته از شخص شاه تا اعضای کابینه در مقابل بیگانگان با توجه به اینکه شما شاهدان عینی این رخدادها و رفتارها بوده‌اید، می تواند گواه صدقی برای نسل جوان باشد که با شناخت درست تاریخ معاصر، تحت تاثیر القائات نادرست و تحریف های مهره‌های غرب قرار نگیرند.

وجود بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در ارکان مهم کشور مثل ارتش، سازمان برنامه، نفت و معادن و صنایع؛ حقارت سران رژیم پهلوی در مقابل آمریکا و انگلیس، فقر و فلاکت بخش قابل‌توجهی از مردم به رغم درآمدهای سرشار نفت، وابستگی و نیاز گسترده به واردات حتی در محصولاتی مثل پرتقال، بی اعتنایی به وضعیت مردم به ویژه در روستاها که ۶۵ تا ۷۰ درصد جمعیت کشور را دربر می‌گرفت و دیکتاتوری و استبداد را از جمله معضلات و مظالم رژیم ستمشاهی برشمرد.

دولت مردمی بی وقفه در تلاش است تا مشکلات مردم و کشور کاهش یابد و شرایط مطلوبی بر زندگی مردم حاکم شود،  به فضل الهی در یکسال و نیم گذشته توفیقات قابل ملاحظه‌ای حاصل شده و اقدامات مهمی بر پایه درایت و برنامه‌ریزی، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و با توجه به مولفه های تحولگرایی و عدالت محوری صورت گرفته است.

دولت مردمی در کنار توجه به مسائل روز مره، تامین نیازهای مردم و پرداخت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی های دولت قبل، ده ها پروژه بزرگ را در حوزه های صنعت، معدن، نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، آب و انرژی، مسکن، جاده و راه آهن، ترانزیت و تکمیل زیرساخت‌ها آغاز کرده است که به اشتغال آفرینی، رونق تولید، افزایش صادرات و درآمدهای کشور منجر می شود.

به خاطر تمرکز دولت بر رفع مشکلات و گرفتاری ها، کسانی که بانیان وضع موجود هستند و درگذشته مسئولیت داشته‌اند و باید به خاطر تعلل و کم کاری ها پاسخگو باشند با فراغ بال و با سوء استفاده از ضعف در اطلاع‌رسانی اقدامات دولت، با قیافه حق به جانب و ژست دفاع از مردم، فرافکنی می‌کنند تا واقعیت ها و علل و عوامل برخی نابسامانی‌ها نادیده گرفته شود.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است