کد خبر : 228721
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - 18:19
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

برق ۲۲ روستای اصفهان وصل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با اعلام آماده باش دستگاه های مرتبط از جمله مدیریت بحران استانداری و شهرستان ها برق روستاهایی که بر اثر بارش ها قطع شده بود، وصل شد.

برق ۲۲ روستای اصفهان وصل شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهران زینلیان در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های شدید در سطح استان طی روزهای گذشته، اظهار داشت: هر چند که بارش نزولات آسمانی باعث شادی و خوشحالی مردم عزیزمان شد اما با مشکلات و مسائلی مواجه شدیم.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف و باران در روزهای گذشته در شهرستان‌های فریدن، داران، فریدونشهر و روستاهای اطراف گزارش شد و مردم این مناطق را با چالش‌هایی مواجه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات ایجاد شده برق ۲۲ روستا قطع و راه‌های ارتباطی ۶۲ روستا در استان مسدود شده بود، اضافه کرد: با اعلام آماده باش دستگاه‌های مرتبط از جمله مدیریت بحران استانداری و شهرستان‌ها بلافاصله برق روستاهای یاد شده وصل شد.

زینلیان افزود: همچنین تلاش امدادگران در اداره کل راهداری، هلال احمر، اورژانس، مدیریت بحران و … برای بازگشایی راه‌های استان ادامه دارد. در کنار مسائلی که استان با آن مواجه بود باخبر شدیم به دلیل بارش شدید برف در استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در شهرستان کوهرنگ مشکلاتی برای هموطنان مان ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: با هدف کاهش مشکلات و امدادرسانی به استان چهارمحال و بختیاری طی هماهنگی‌های صورت گرفته چندین دستگاه لودر، کمپرسی، تیغ برف روبی و گریدر به منظور بازگشایی مسیر و راه‌های ارتباطی به این استان ارسال شد تا با کمک یکدیگر بتوانیم مشکلات هموطنان مان را کاهش دهیم.

اخبار مرتبط:
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است

یک پژوهشگر و فعال میراث فرهنگی گفت: کوره‌پزی تاریخی فخاری در جوار میدان امام (ره) اصفهان در صورت تکمیل مرمت، می‌تواند به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شود.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است