کد خبر : 228434
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - 10:36
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

اولیانوف: برای تأیید مرگ برجام زود است/ شانس برای احیای برجام وجود دارد

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین تصریح کرد که ایران به همراه چین و روسیه اراده لازم برای پایان دادن به بن‌بست در خصوص برجام را دارد ولی این رویکرد در طرف‌های غربی توافق دیده نمی‌شود.

اولیانوف: برای تأیید مرگ برجام زود است/ شانس برای احیای برجام وجود دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین تصریح کرد که ایران به همراه چین و روسیه اراده لازم برای پایان دادن به بن‌بست در خصوص برجام را دارد ولی این رویکرد در طرف‌های غربی توافق دیده نمی‌شود.

وی که با خبرگزاری اسپوتنیک صحبت می‌کرد، در خصوص وضعیت فعلی توافق هسته‌ای، گفت: «متأسفانه شرایط کنونی حول برجام را می توان به بن‌بست خورده توصیف کرد. از ابتدای سپتامبر مذاکرات دیپلماتیک جدی وجود نداشته است. با این وجود، تایید اینکه برجام مرده است، به قطع زودتر از موعد است».

اولیانوف ادامه داد: «شانس برای احیای برجام وجود دارد. برای این امر تصمیم سیاسی تمامی اعضای روند وین برای بازگشت به میز مذاکرات لازم است تا مذاکرات تا روند را به نقطه معقول برسانیم. در عین حال زمان زیادی برای این امر لازم نیست. ایران اراده سیاسی برای پایان دادن به این روند را دارد. چین چیزی را می‌توان در مورد ما و چین نیز بیان کرد. اما اعضای غربی در مرحله کنونی این اراده سیاسی را ندارند».Screen Shot 2022-12-12 at 9.58.43 PM

اخبار مرتبط:
جزئیات جدید از محل جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهور
جزئیات جدید از محل جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهور

محدودۀ جست‌وجو برای یافتن هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور در جنگل‌های ارس باران در محدودۀ پیر داوود تا محدوده معدن مس سنگون شامل می شود.

جنگل دیزمار و ورزقان کجاست؟
جنگل دیزمار و ورزقان کجاست؟

عصر یکشنبه گویا بالگرد حامل رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آنطور که ایرنا اعلام کرده جنگل دیزمار، محل دقیق تر وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور است که در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا قرار دارد.

سرنشینان بالگرد حامل رئیس جمهور چه کسانی بودند؟
سرنشینان بالگرد حامل رئیس جمهور چه کسانی بودند؟

خبرها از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در "جنگل دیزمار" مرکزی بین روستای برازین و اردشیری استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است