کد خبر : 228357
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - 23:23
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

هوای اصفهان تا پنجشنبه برفی و بارانی است

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ادامه دارد.

هوای اصفهان تا پنجشنبه برفی و بارانی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی با اشاره به بارندگی شبانه روز گذشته در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارش‌ها تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از اسلام آباد موگویی از توابع فریدونشهر و چادگان با ۱۸ میلیمتر آب حاصل از برف، داران با ۱۵.۵ میلیمتر و فریدون شهر با ۱۵ میلیمتر بوده است ضمن اینکه در سایر مناطق استان نیز بارش‌های کمتر از ۱۰ میلیمتر گزارش شد.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه میانگین بارندگی تا صبح امروز در شهر اصفهان ۳.۵ میلیمتر بوده است، افزود: فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اوایل روز پنجشنبه در سطح استان ادامه می‌یابد.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: وضعیت جوی اکثر مناطق استان طی امروز تا شامگاه چهارشنبه قسمتی ابری تا ابری و مه آلود پیش‌بینی می‌شود و بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

امینی ادامه داد: اوج فعالیت این سامانه در جنوب و غرب استان و به تدریج در مناطق جنوب شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تداوم بارندگی در کلانشهر اصفهان تا شامگاه امروز، خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای، کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات پوشیده از برف استان طی این مدت دور از انتظار نیست.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۰ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای سه درجه سلسیوس زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است