کد خبر : 226829
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - 21:35
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

روزنامه نزدیک به سپاه: براندازان می خواهند «خاله نیکا» را بخرند

روزنامه جوان در ستون اخبار وژه خود به تحلیل تحرکات مخالفان نظام جمهوری اسلامی پرداخته و نوشته است: خاله نیکا شاکرمی، نکات قابل تأملی را در یکی از استوری‌های اینستاگرامی خود نوشته است.

روزنامه نزدیک به سپاه: براندازان می خواهند «خاله نیکا» را بخرند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه جوان در ستون اخبار وژه خود به تحلیل تحرکات مخالفان نظام جمهوری اسلامی پرداخته و نوشته است: خاله نیکا شاکرمی، نکات قابل تأملی را در یکی از استوری‌های اینستاگرامی خود نوشته است. او ابتدا یک استوری پیرامون وکالت برخی براندازان به رضا پهلوی نوشت، خیلی کوتاه و بدون تعرض به کسی؛ «مواضع من مشخص است. وکالت نمی‌دهم. به هیچ کس.»

 

در استوری دوم او توضیحاتی در مورد واکنش‌های براندازان به استوری اولش داده که قابل تأمل است. اول آنکه او می‌نویسد: «به لطف دموکراسی‌ای که قرار است به زودی طعم آن را مزه مزه کنیم، صندوق پیام‌های من پر شده از فحش‌های رکیک و…». همین نکته اول او برای اثبات آنچه در مورد ادب و اخلاق براندازان گفته می‌شود، کفایت می‌کند.

جوان در ادامه مطلبش آورد: این رفتاری است که فعالان مجازی بارها از براندازان دیده‌اند و برایشان عجیب نیست. بخش اعظمی از کنش‌های سلبریتی‌ها در حمایت از براندازان به لطف همین لشکر سایبری بی ادب به دست آمده است! از سویی نشان می‌دهد فردای پس از براندازی چه شکلی است و چه سطحی از آزادی در حکومت براندازان وجود دارد و نوع رفتار آن‌ها با کسانی که تأییدشان نکنند، چگونه خواهد بود.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است